۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲
کد خبر: 85404223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه جیرفت: ملت سرافراز خلاف موضع دشمنان عمل می‌کند

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: صدها رسانه تلویزیونی و اینترنتی بیگانه علیه انتخابات نظام جمهوری اسلامی در این مدت بدترین حملات و تبلیغات را داشته اند اما ملت سرافراز بارها ثابت کرده موضعی خواهد گرفت که در مقابل موضع دشمنان نظام باشد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه اظهارکرد: مردم ما با هوشیاری، آگاهی و بصیرت همیشه برخلاف خواسته دشمن عمل و رفتار کرده‌اند.

وی تاکید کرد: جریان ضدانقلاب و ضدمردم ایران از مدت ها پیش تلاش خود را برای نیامدن مردم پای صندوق‌های رای آغاز کرده بود.
حجت‌الاسلام تارم با بیان اینکه امروز، روز بسیار مهمی در دوران جمهوری اسلامی است ادامه داد: دوستان و دشمنان نظام انتظار چنین روزی را داشتند و امروز شکوه، عظمت، وحدت، همدلی و پیشرفت این ملت را با حضور خود بر سر صندوق های رای می‌بینیم.
وی یادآور شد: انتخابات برای ملت وفادار یک امر مفتخرانه، مبارک و مسابقه خیر است.
امام جمعه جیرفت افزود: شرکت در انتخابات سهیم شدن در گرفتن انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی و نشانه صداقت در انتظار فرج است.

حجت‌الاسلام تارم یادآور شد: رای می دهیم چون باعث افزایش اقتدار ملی، عزت اسلام و رسوایی استکبار خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه رای ما در سرنوشت ما تاثیرگذار است، افزود: ما انسان هایی آزاد هستیم، کشور خود را دوست داریم و به ندای رهبر خود لبیک می گوییم.
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ملی است و هرکسی که امنیت کشور را می خواهد رای می دهد.
وی با بیان اینکه انتخابات حماسه و جهادی سیاسی و موجب تحول است تاکید کرد: رای می دهیم تا نگذاریم بار دیگر رژیم صهیونیستی، آمریکا و دشمنان این کشور بر سرنوشت آن حاکم شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha