۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۶
کد خبر: 85404313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انتخابات بدون تخلف در استان مرکزی جریان دارد

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۶
کد خبر: 85404313
انتخابات بدون تخلف در استان مرکزی جریان دارد

اراک - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سرزمین آفتاب تا به این ساعت بدون تخلف گزارش شده و در کمال آرامش در حوزه‌های انتخابیه جریان دارد.

«بهنام نظری» عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به حضور غیرتمندانه مردم پای صندوق‌های رای بیان کرد: هیج تخلف تاثیرگذار در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط موجود رای‌گیری در استان مرکزی در ساعات باقی‌مانده از مهلت تعیین شده نیز با همکاری هواداران نامزدهای انتخاباتی در نظم و آرامش ادامه یابد.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی عوامل برگزار کننده انتخابات استان را ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: ۱۸ هزار نفر از تعداد مذکور مربوط به افرادی هستند که در قسمت اجرایی انتخابات مشارکت دارند.

نظری ادامه داد: سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز از بخش نیروی انتظامی استان به منظور تامین امنیت برگزاری انتخابات در حوزه‌های مختلف مستقر و همکاری دارند.

وی عنوان کرد: هفت هزار نفر نیز اعضای شورای نظارت بر برگزاری انتخابات هستند که با تیم برگزاری همکاری دارند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: یک‌هزار و ۸۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات ۱۱ اسفندماه در استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

نظری خاطر نشان کرد: باتوجه به استقبال مردم احتمال تمدید زمان اخذ رای در استان مرکزی وجود دارد با این حال نیاز است مردم مردم سریع‌تر مراجعه نمایند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز همزمان در نقاط مختلف کشور آغاز شده و تا ساعت ۱۸ نیز ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha