۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85404331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امنیت کامل در شعب اخذ رأی شرق استان تهران برقرار است

ورامین- ایرنا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با همراهی مردم و تلاش نیروهای انتظامی، امنیت کامل در ۸۸۸ شعبه اخذ رأی شرق استان تهران برقرار است و تاکنون هیچ مشکلی امنیتی در این بخش از استان تهران رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار دلاور القاصی مهر روز جمعه در جریان بازید از شعبه اخذ رأی مسجد حضرت سجاد(ع) ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی شرق استان تهران بر اساس مسئولیت سازمانی، از ماه‌های گذشته، برنامه ریزی منسجمی برای تأمین امنیت انتخابات با همکاری تمامی عوامل اجرایی و نظارت صورت داده است.

وی افزود: از بامداد روز جمعه ۱۱ اسفند، نیروهای فراجا با حضور در ستادهای انتخابات و همراهی صندوق‌های رأی تا محل شعب، فعالیت خود را آغاز کرده و تا هیچ مشکلی در روند اجرای این رویداد مهم سیاسی در ۸۸۸ شعبه اخذ رأی مستقر در شرق استان تهران مشاهده و یا گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: مردم خداجوی، با بصیرت، هوشیار، بیدار و ولایتمدار شرق استان تهران در بستر امنیت موجود، حضوری حماسی در شعب اخذ رأی دارند و با این حضور باشکوه و گسترده در سراسر کشور و به ویژه شرق استان تهران، پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌کنند.

القاصی مهر گفت: قطعا این حضور حماسی، دشمنان قسم خورده نظام را که با استفاده از تمامی ابزارها سعی در دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات داشتند را ناامید کرده و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کرده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در جریان برگزاری دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیش از ۶ هزار نفر از نیروهای فراجا، وظیفه تأمین امنیت انتخابات در شرق استان تهران را بر عهده دارند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

 ۶ هزار نیرو برای امنیت انتخابات شرق استان تهران 

 فرمانده انتظامی شرق استان تهران روز جمعه در محل فرمانداری پردیس به خبرنگاران گفت: برای امنیت انتخابات شرق استان تهران۶ هزار نفر نیرو در نظر گرفتیم و با این تعداد نیرو امنیت بخشی ۸۸۸ صندوق اخذ رای در استان تهران تامین شده است.

وی ادامه داد: در حوزه امنیتی وانتظامی تاکنون مورد خاصی گزارش نشده وشهروندان می توانند هرگونه تخلف وجرمی را به شماره ۱۱۰ اطلاع بدهند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران توضیح داد: همکاران ما در شعبات اخذ رای ، میادین وخیابانها به صورت دائم حضور دارند ویا مشغول گشت زنی هستند و اگرتخلفی اتفاق افتاد، شهروندان می توانند به آنها اطلاع بدهند.

القاصی مهر هشدار داد: قطعا با افرادی که تخلف وجرائم و یا اختلال در نظم ایجاد کنند برابر مقررات وقانون با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: مردم با حضورپر شورخود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند وما به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم هستیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha