رییس ستاد انتخابات: حضور مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات پُرشور است

شهرکرد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به تمدید زمان رای‌گیری گفت: حضور مردم این استان پای صندوق‌های رأی پُرشور و گسترده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی عصر جمعه در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری جمع خبرنگاران استان تأکید کرد: هم‌اکنون شاهد حضور پُرشور مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستیم.

وی افزود: استقبال گسترده مردم پای صندوق‌های رأی تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را به‌دنبال دارد.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: براساس قانون زمان قانونی اخذ رأی ۱۰ ساعت است اما در صورت ازدحام جمعیت در شعبه‌های اخذ رای این زمان می‌تواند در دو مرحله سه ساعته تمدید شود و در نهایت زمان رای‌گیری حداکثر تا ساعت ۱۲ تمدید می‌شود.

وی یادآور شد: از مردم چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود حضور خود در شعبه‌های اخذ رای را به ساعت‌های پایانی انتخابات موکول نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: براساس قانون، اجازه اخذ رای بدون دستگاه‌های احراز هویت را وجود ندارد و رای‌گیری باید به‌صورت آنلاین از طریق دستگاه‌های احراز هویت انجام شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha