سناریوی دشمنان با حضور حداکثری مردم در انتخابات درهم شکسته شد

اهواز- ایرنا- دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: سناریوی دشمنان انقلاب اسلامی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به هم خورد.

بهمن شهریاری جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروز روز عملیات مقابله با سناریوی دشمن است، دشمنان انقلاب اسلامی از چهار سال گذشته ( دوره قبلی انتخابات) تا کنون به دنبال ترویج ناامیدی در بین مردم بودند اما مردم فهیم ایران و خوزستان با حضور خود در انتخابات تمام نقشه‌های دشمنان را باطل کردند.

وی گفت: مردم از ابتدای صبح امروز با حضور بی نظیر خود در شعب اخذ رای نشان دادند پای نظام جمهوری اسلامی با استقامت ایستاده‌اند.

شهریاری اظهار کرد: بنای مردم این است که انقلاب اسلامی را حفظ و با همه مشکلات دست و پنجه نرم کنند اما در مقابل استکبار سر خم نخواهند کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به استقامت مردم غزه در برابر استکبار جهانی بیان کرد: مردم غزه نیز در صحنه‌ای دیگر برابر استکبار با تمام سختی در حال مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه امروز روز حمایتاز جمهوری اسلامی است تصریح کرد: طرح دشمن این بود که افکار عمومی را بمباران کند و هویت را از آن‌ها بگیرد اما مردم آگاه و با بصیرت ایران سناریوی دشمن را بر هم زدند.

شهریاری ادامه داد: هر فردی که تا کنون تصمیم به حضور در پای صندوق رای نگرفته برای اینکه دشمن فکر نکند به هدف خود رسیده است؛ در این صحنه ملی حضور یابد.

براساس این گزارش فرآیند رای گیری در سه هزار ۵۳۳ شعبه استان از ساعت هشت صبح شروع شده است، اسامی و کد نامزدها به تفکیک هر یک از ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در شعب اخذ رای نصب شده است.

بیش از سه میلیون و ٨٠٠ هزار خوزستانی واجد شرایط رای دادن هستند.از مجموع سه هزار و ۵٣٣ شعبه اخذ رای در استان، ٩٠٠ شعبه سیار برای رای گیری در مناطق عشایری و سخت گذر استان آماده شده است.

زمان رای گیری تا ساعت ۱۸ امروز تعیین شده است اما درصورت نیاز افزایش خواهد یافت.

خوزستان دارای ١٨ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha