برف و باران مشارکت انتخاباتی ساکنان خطه مرزی تایباد خراسان رضوی را کم نکرد

تایباد- ایرنا- فرماندار تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران که از ظهر امروز این شهرستان مرزی خراسان رضوی را فرا گرفته است، مانع مشارکت حداکثری مردم این خطه مرزی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نشد.

به گزارش ایرنا، مهدی شیردل روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای بخش میان ولایت شهرستان تایباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرآیند انتخابات امروز در وقت قانونی خود شروع شد و در زمان حاضر روند برگزاری آن بدون هیچ گونه مشکلی در همه شعب در حال انجام است.

وی ادامه داد: با رصد و پایش های انجام شده از سوی ستاد برگزاری انتخابات در تایباد بستر انجام این رویداد سیاسی تا ساعت های پایانی آن پیش بینی شده و فضای مناسبی برای حضور گسترده مردم این شهرستان در همه شعب فراهم است.

فرماندار تایباد گفت: با توجه به جریان داشتن بارش برف در این شهرستان و امکان اینکه رفت و آمد عوامل اجرایی انتخابات در ساعت های پایانی آن با مشکل روبه رو شود، تمهیدات لازم از سوی دستگاههای خدمات رسان برای برف روبی همه جاده های مواصلاتی این شهرستان بویژه در روستاهای سخت عبور پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در این ارتباط ۱۲ دستگاه خودروی بخش حمل و نقل جاده ای در سطح محورهای اصلی و روستایی این شهرستان هم اکنون مستقر شده اند.

شیردل بیان کرد: افزایش ۲۰ درصد صندوقهای اخذ رای در این دوره از انتخابات نقش زیادی در به حداقل رسیدن صف انتظار افراد واجد شرایط رای دادن در شهرستان تایباد داشته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در این دوره از انتخابات حداقل مشارکت ۷۰ درصدی دوره قبل را با وحدت و انسجام مردم این منطقه عملی کنیم.

نامزدهای انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شهرستان تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، به همراه شهرستان های تربت جام، باخرز و صالح آباد به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha