رئیس ستاد انتخابات ایلام:  تمام شعب اخذ رای تا ساعت ۲۰ امشب فعال است

ایلام - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: هم استانی‌های عزیز ایلامی مشارکت در انتخابات را ساعات پایانی فرایند رای‌گیری موکول نکنند.

"محمدسبحان حسنی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه وزارت کشور تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شده است و در صورت هر گونه تمدید مجدد، مراتب از طریق منابع رسمی اطلاع رسانی می شود.

وی تصریح کرد: از هم استانی های عزیزی که تا کنون موفق نشده اند که رای خود را در صندوق بیاندازند در خواست می شود که در فرصت باقی مانده تا ساعت ۲۰ نسب به حضور در شعب اخذ رای نزدیک به محل سکونت خود مراجعه کرده و رای خود را در صندوق بیاندازند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان ایلام یادآور شد: تمام شعب در ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران فعال بوده و در حال اخذ رای از مردم عزیز هستند.

حسنی بیان کرد: در حال حاضر مهلت اخذ رای ساعت ۲۰ امشب است و انتظار می رود که مردم استان که امروز حماسه ای دیگر خلق کردند به تکلیف دینی و حقی که دارند، عمل کننند.

وی با بیان اینکه تا کنون شاهد مشارکت خوب مردم در انتخابات هستیم، گفت: برای اخذ رای داشتن شناسنامه عکسدار،گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان الزامی است و افراد هر کدام از این مدارک را ارائه دهند می توانند در فرایند رای گیری شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

استان ایلام دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز ۱۱ اسفندماه سال از ساعت هشت صبح آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha