۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85404602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گل طلایی ورزشکاران همدان در انتخابات ۱۴۰۲

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۳
کد خبر: 85404602
گل طلایی ورزشکاران همدان در انتخابات ۱۴۰۲

همدان- ایرنا- جامعه ورزش استان همدان امروز جمعه با حضور باشکوه و حداکثری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گل کاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا جمعیت ۸۵ هزار نفری سازمان یافته ورزش استان همدان اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران و سایر دست اندرکاران امروز در اقصی نقاط شهر همدان پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

هیات‌های ورزشی استان همدان متشکل از ملی پوشان، نام آوران، پیشکسوتان و سایر اعضا حضوری پرشور در انتخابات امروز یازدهم اسفندماه داشتند.

آنان با لباس‌های متحدالاشکل در این رویداد حماسی حضور یافته و باردیگر تصب و تعلق خاطر خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: جامعه ورزش و جوانان این استان با حضوری پرشور پای صندوق‌های رای، سنگ تمام گذاشتند.

علی حقیقی افزود: مشارکت در انتخابات و دعوت به مشارکت در این امر مهم، یک وظیفه جمعی بود و برای داشتن مجلس قوی خانواده بزرگ ورزش و جوانان همدان وارد صحنه شدند.

وی اضافه کرد: امروز در عرصه انتخابات مشارکت همه جانبه داشتم تا بتوانیم در آینده مطالبه‌گری کنیم و حضور ما پای صندوق‌های رای تأثیر قطعی در آینده خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: جامعه ورزش و جوانان همدان به خوبی می‌داند که انتخابات مجلس و خبرگان رهبری از چه حساسیت بالایی برخوردار است و براین اساس با حضور حماسی

خود، بار دیگر جواب دندان‌شکنی به استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی داد.

گل طلایی ورزشکاران همدان در انتخابات ۱۴۰۲



جامعه ورزش همیشه در صحنه است
رئیس هیات کاراته همدان نیز در این باره گفت: اهتزاز پرچم پرافتخار و مقدس کشور عزیزمان در میادین ورزشی و شادی دل مردم شریف ایران، همواره آرزوی ورزشکاران این خطه قهرمان پرور بوده و هست.

سیدمهدی وفایی افزود: جامعه ورزش استان همدان همواره ثابت کرده که در بزنگاه‌های سیاسی و اجتماعی هوشمندانه‌ترین تصمیمات را اتخاذ کرده است.

وی اضافه کرد: یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ نیز تبدیل به خاطره خوش حضور پر شور و شعور جامعه ورزش استان در انتخابات و مشارکت در سربلندی ملت بزرگ ایران عزیز شد و پرچم مقدس این کشور را در جهان برافراشته کرد و قطع به یقین ملت طعم شیرین یک انتخاب صحیح را خواهند چشید.

وفایی خاطرنشان کرد: وظیفه داشتیم به عنوان خادم ورزش استان در هیات کاراته، از تمامی جوانان، ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان و مدیران باشگاه‌های ورزشی استان دعوت کنیم و همگام با همه مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با انتخاب فرد اصلح و آگاه به امور در پیشرفت و توسعه کشور واستان نقش آفرینی کنیم.

گل طلایی ورزشکاران همدان در انتخابات ۱۴۰۲


انتخابات مظهر مردم سالاری دینی
سرپرست هیات کشتی همدان از انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی و از میدان‌های باشکوه تجلی حضور مردم در صحنه تعیین سرنوشت ملت و مملکت اسلامی با نگاه به آینده و پیشرفت

کشور و ساخت ایران قوی و تجلی پای‌بندی ایرانیان به اهداف و آرمان‌های بلند و تمدنی انقلاب و نظام اسلامی نام برد و افزود: حضور پرشور در انتخابات امروز به عنوان یکی از ارکان مهم نظام ‌اسلامی، ناامیدسازی ‌دشمن ‌و شکست پروژه‌های آن‌ان را رقم زد.

سردار ولی بهاریان افزود: دشمنان به دنبال القاء ناامیدی مردم و بی‌اهمیت نشان دادن انتخابات در کشور هستند در حالیکه اگر انتخابات در ایران بی‌اهمیت، بی‌اثر، ظاهری و نمایشی بود دلیل این همه مانع تراشی و تلاش دشمن برای تخریب ذهنی، تردید افکنی و دلسرد کردن مردم چه بوده است.

وی اضافه کرد: اهمیت انتخابات ناشی از این درک اساسی و عمیق است که در نظام جمهوری اسلامی، مردم و حضور آن‌ها در صحنه مهم‌ترین اهرم قدرت کشور و نظام سیاسی محسوب می‌شود و به همین منظور جامعه بزرگ کشتی استان همدان در کنار سایر هیئت‌ها ورزشی امروز همراه با آحاد مردم در انتخابات شرکت کرد و برای خلق حماسه‌ای ایرانی اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور فعال داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha