فرماندار: حضور مردم خوی در انتخابات بیش از انتظار است

ارومیه- ایرنا- فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان خوی گفت: فرایند رای‌گیری به خوبی و بیش از انتظار در شهرستان خوی در حال انجام است و امیدوارم تا پایان فرایند رای گیری مشکل خاصی نداشته باشیم.

کریم علی نژاد روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: از راس ساعت ۸ صبح امروز ۲۱۹ شعبه اخذ رای کار خود را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های احراز هویت بدون هیچ مشکلی پایدار بوده و بر خط در حال انجام فرآیند رای‌گیری هستند.

وی اظهار کرد: فرایند رای‌گیری به خوبی در حال انجام است و از همه عوامل امنیتی و انتظامی که در چند ماه اخیر و به ویژه امروز آماده‌باش هستند، تشکر می‌کنیم.

فرماندار خوی اضافه کرد: لحظه به لحظه در حال رصد انتخابات هستیم و تا به الان هیچ تخلف قابل ثبتی مشاهده و گزارش نشده است.

علی نژاد گفت: با توجه به استقبال پرشور مردم از انتخابات و حضور در پای صندوق های رأی، پیش بینی می‌شود انتخابات مجدد تمدید شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه ۱۱ اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

در این انتخابات ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار نفر در آذربایجان غربی واجد شرایط رای دادن هستند؛ متولدین ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ و قبل از آن می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

در انتخابات امروز، نزدیک به ۳۰۰ نفر کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه ۱۰ گانه برای کسب کرسی های ۱۲ گانه استان در مجلس به رقابت می پردازند؛ ضمن اینکه چهار نفر برای کسب سه کرسی از آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری رقابت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha