لرستان در رتبه چهارم مشارکت انتخاباتی قرار دارد

خرم آباد - ایرنا - رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: این استان تاکنون در رتبه چهارم مشارکت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار دارد.

به گزارش ایرنا احسان یاوری جمعه شب با حضور در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران بیان کرد: براساس آخرین اعلام وزارت کشور تا بعد از ظهر امروز رتبه مشارکت لرستان چهارم بود و برآورد می شود که در همین رتبه بمانیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تا ساعت ۱۰ شب تمدید شده است تصریح کرد: غالب مشارکت ها انجام شده است و شلوغی چندانی در شعب نداریم ولی آرای مردم تا ساعت ۲۲ براساس اطلاعیه ستاد وزارت کشور اخذ می شود.

وی اظهار داشت: همچنین به لحاظ امنیتی و انتظامی تاکنون مساله حادی گزارش نشده است و در تمام نقاطی که قرار بود احراز هویت برخط باشد هیچ مشکلی وجود نداشت.
رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: از۳۶ بخش و شهر محل برگزاری انتخابات در استان تنها یک شهر ( معمولان) و یک بخش مرکزی معمولان کمبود تعرفه پیش آمد که مشکل سخت افزاری بود و برطرف شد و مردم تنها ۲ ساعت معطل شدند.

یاوری افزود: از ۲۴ شعبه شهر معمولان ۱۰ شعبه تقاضای تعرفه داشت که بلافاصله ارسال شد و کسی به دلیل کمبود تعرفه از رای دادن بازنماند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه براساس قانون، اعلام پیروزی پیش از موعد جرم است و دستگاه های نظارتی باید ورود کنند عنوان کرد: گمانه زنی و اعلام پیروزی انجام نشود و در صورت مشاهده هر موردی از تخلف، مستندات برای دستگاه های نظارتی ارسال می شود.

وی افزود:روستاها تا زمان اعلام فرمانداری به آنها نباید شمارش آرا را آغاز کنند چراکه مادامی اتمام انتخابات اعلام نشود صندوق ها نباید باز شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha