۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۲۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85404689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حماسه آفرینی خانواده بزرگ صنعتگر و اصناف خوزستان در پای صندوق‌های رای

اهواز- ایرنا- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: خانواده بزرگ صنعتگران و اصناف استان با حضور حماسی خود در پای صندوق رای به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

حمیدرضا فلاح جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حضور پرشور خانواده اصناف، بازاریان، تجار و جامعه صنعتی و معدنی خوزستان درپای صندوق‌های رای در کنار سایر اقشار جامعه امروز در تاریخ سیاسی استان ثبت شد.

وی گفت: خانواده بزرگ صنعتگران و تولیدکنندگان و بازاریان با حضور خود در این رویداد ملی با دیگر بیعت و ارادت خود را به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند.

فلاح ضمن تقدیر و تشکر از جامعه ولایی صنعتی و تولید کننده استان اظهار کرد: از نمایندگانی که با رای اقشار مختلف مردم در صحن مجلس دوازدهم شورای اسلامی حضور خواهند یافت انتظار می‌رود که تمام دغدغه آن‌ها حمایت و رفع مسائل و مشکلات مردم و ایران باشد.

براساس این گزارش فرآیند رای گیری در سه هزار ۵۳۳ شعبه استان از ساعت هشت صبح شروع شده است، اسامی و کد نامزدها به تفکیک هر یک از ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در شعب اخذ رای نصب شده است.

بیش از سه میلیون و ٨٠٠ هزار خوزستانی واجد شرایط رای دادن هستند .از مجموع سه هزار و ۵٣٣ شعبه اخذ رای در استان، ٩٠٠ شعبه سیار برای رای گیری در مناطق عشایری و سخت گذر استان آماده شده است.

خوزستان دارای ١٨ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha