۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85405428
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

عشایر خوزستان از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند

اهواز- ایرنا - مدیرکل امور عشایر استان خوزستان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارندگی, عشایر از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها جلوگیری کنند.

سید اسکندر موسوی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از عشایر خواست از ماندن در حاشیه رودخانه‌ها و محل سیلاب‌ها جلوگیری کنند تا در صورت بارندگی و سیلابی شدن رودخانه‌ها دچار مشکل نشوند.

وی اظهارکرد: با اعلام مدیریت بحران, اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص به عشایر نیز انجام شده تا موارد ایمنی رعایت شود.

به گزارش ایرنا، ستاد مدیریت بحران استان خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود ۲ سامانه بارشی از اوایل وقت امروز تا عصر سه‌شنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه از روز شنبه تا اواسط وقت یکشنبه کاهش دید افقی، افزایش رطوبت، مه و اختلال در مسافرت‌های صبحگاهی و شامگاهی مورد انتظار است همچنین از اواخر وقت یکشنبه تا اواسط روز سه شنبه رگبار باران و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید، بارش برف در ارتفاعات، احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا,، سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز از کشاورزان، دامداران، صیادان، عشایر و کلیه بهره‌برداران بخش کشاورزی درخواست کرد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند و محصولات کشاورزی خود را به انبارهای استاندارد منتقل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha