نگاه فدراسیون جهانی به مسابقات پتانک و بولز ایران

تهران- ایرنا- سایت فدراسیون جهانی پتانک و بولز در گزارشی به برگزاری مسابقات کشوری ایران در دو بخش زنان و مردان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، پانزدهمین دوره مسابقات پتانک و بولز قهرمانی کشور(انتخابی تیم‌های ملی زنان و مردان) به میزبانی اهواز برگزار شد که در نهایت، تیم‌های خوزستان و تهران به ترتیب عناوین نخست و نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

در این راستا، سایت فدراسیون جهانی پتانک و بولز، ضمن انتشار گزارش این رویداد، گفت‌وگویی با رئیس انجمن بولس و پتانک کشورمان انجام داده است.

در بخشی از گزارش فدراسیون جهانی آمده است:

در حالی‌که تمام مناطق شمالی ایران برف می‌بارید، شهر زیبا و نوستالژیک پل‌ها (اهواز) با آب و هوای خنک، در پانزدهمین سالگرد تاسیس انجمن بولس و پتانک ایران، میزبان بازیکنان نخبه از سراسر کشور در بزرگترین رویداد تاریخ این رشته‌های ورزشی در جنوب ایران بود.

در ادامه، جاسم منوچهری بنیانگذار و رئیس انجمن بولس و پتانک ایران و عضو هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی این رشته، اظهار داشت: افتتاح مرکز پتانک و بولز در مجموعه ورزشی بین‌المللی شهید قربانی به نفع اجرای راهبردهای توسعه انجمن بوده و باید از مسئولان ورزش استان که در برگزاری باشکوه این مسابقات نقش مهمی داشتند، تشکر کنم.

وی افزود: علاوه بر ارتقاء فنی ورزشکاران، دو اتفاق مهم در اهواز رخ داد. نخست، توزیع گسترده مدال‌ها در بین استان‌های شرکت‌کننده و حتی اولین مدال‌های کسب شده برای برخی استان‌ها بود. دیگری، اعلام آمادگی ۷ استان در مجمع عمومی انجمن برای میزبانی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که دلیلی بر پویایی و میزان مطلوب انگیزه مدیران استانی است.

گفتنی است، انجمن بولس و پتانک ایران با ۱۰ کرسی قاره‌ای و جهانی و موفقیت‌های بین‌المللی در حوزه قهرمانی، از سوی فدراسیون جهانی به‌عنوان یکی از فعال‌ترین اعضای فدراسیون‌های آسیایی و جهانی به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha