۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85405674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه دزفول: پیروز واقعی انتخابات مردم هستند

۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲
کد خبر: 85405674
امام جمعه دزفول: پیروز واقعی انتخابات مردم هستند

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول با تجلیل از حضور گسترده مردم شهیدپرور ایران اسلامی و دزفول قهرمان در انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: پیروز واقعی انتخابات ملت بزرگ و ولایتمدار ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور روز شنبه با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به نامزدهای انتخابات یازدهم اسفند؛ منتخبان مردم و ملت بزرگ و افتخار آفرین ایران آورده است: برادران وخواهران ایمانی دزفول سربلند هستند و با خلق حماسه روز گذشته شک همه پیروز انتخابات شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: دشمنان روسیاه ملت بزرگ ایران مانند همیشه از صبر و بصیرت و حمایت مردم از انقلاب اسلامی و ولایتمداری بی‌نظیر آحاد ملت بار دیگر ناامید و درمانده شدند.

امام جمعه دزفول در اطلاعیه خود افزوده است: جا دارد اینک که این پیروزی بزرگ به لطف الهی، درایت رهبری، با صفا، برادری و حضور ملی رقم خورده همگی به آستان ربوبی سجده شکر گذاریم وبا خواندن ۲ رکعت نماز شکر، شکر نعمت برادری و همدلی را که بزرگترین نعمت برای یک جامعه است به جا آوریم.

این اطلاعیه حاکی است: ازهمه نامزدهای حاضر در انتخابات و مردم خوب و ولایتمدار دزفول و مسئولان دلسوز انتظار دارم صمیمانه با حفظ ارزش‌های الهی، در کنار همدلی واحترام متقابل برای اعتلا وآبادانی شهرستان‌ دزفول عزیز و مردم خوبمان بیش از پیش کوشا باشند.

حجت الاسلام بهرامپور در ادامه اطلاعیه خود به عباس پاپی زاده نماینده منتخب مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه دزفول صبح امروز شنبه به طور رسمی اعلام کرد: عباس پاپی زاده به عنوان نماینده مردم شهرستان دزفول انتخاب و با آغاز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهی مجلس خواهد شد.

شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha