۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85406328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عمده مشکل تیم فوتبال آینده‌سازان اردبیل مصدومیت بازیکنان است

اردبیل - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آینده سازان اردبیل گفت: عمده مشکل تیم فوتبال آینده سازان اردبیل مصدومیت بازیکنان اصلی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد پورغلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه حدود ۲ ماه قبل به عنوان سرمربی تیم فوتبال آینده سازان اردبیل شروع به کار کرده ام، افزود: این تیم را با ۶ بازیکن مصدوم تحویل گرفتم و برای همین در سه بازی اخیر مشکلات زیادی داشتیم.

وی اظهار کرد: برای رفع مشکل مصدومیت بازیکنان از کادر پزشکی تیم فوتبال ملوان انزلی کمک گرفتیم و موفق شدیم سه بازیکن را که در ترکیب اصلی تیم قرار دارند، مداوا کرده و از مصدومیت خارج کنیم.

پورغلامی بیان کرد: با همه تلاش های صورت گرفته هنوز هم سه بازیکن اصلی و کلیدی تیم از مصدومیت رهایی نیافته اند و به احتمال زیاد تا پایان فصل نتوانند در ترکیب تیم قرار گرفته و بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال آینده سازان اردبیل با تقدیر از زحمات مالک، مدیر عامل و هیات مدیره این تیم، اضافه کرد: دستگاه ها و نهادهای دولتی آن طور که باید از این تیم حمایت های لازم را انجام نمی دهند، به طوری که گاهی در تامین زمین مورد نیاز برای تمرین بازیکنان با مشکل مواجه می شویم.

پورغلامی ادامه داد: در پی بارش سنگین برف در زمستان امسال در استان اردبیل ما مجبور شدیم برای آماده نگه داشتن بازیکنان تیم در آستارا تمرین کنیم که رفت و برگشت بازیکنان به این شهرستان باعث می شد بازیکنان خسته شوند کارد فنی تیم آن طور که باید به اهداف مورد نظر نرسند.

وی گفت: با این تفاسیر اما با برنامه ریزی های صورت گرفته تیم روند روبه رشدی دارد و با همکاری متولیان ورزش استان، حمایت مردم به ویژه تماشاگران و تلاش و کوشش کادر فنی و بازیکنان امیدوار به کسب نتایج بهتر هستیم.

وی با اشاره به بازی پیش روی این تیم، افزود: تیم فوتبال آینده سازان اردبیل دوشنبه چهاردهم اسفندماه میزبان تیم فوتبال شهدای ساری است و تلاش می کنیم با ارایه بازی خوب این تیم را شکست داده و سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال آینده سازان اردبیل اظهار کرد: برای همین کادر فنی بازی تیم فوتبال شهدای ساری را آنالیز کرده تا بازیکنان ما با استفاده از نقاط ضعف آنها، تیم فوتبال شهدای ساری را شکست دهد.

پورغلامی بیان کرد: تماشاگران، هواداران و خبرنگاران از رکن اصلی تیم و قوت قلب ما هستند و در موفقیت های تیم نقش اساسی دارند و ما قدردان آنها هستیم.

وی اضافه کرد: اردبیل در ورزش به ویژه در فوتبال استعدادهای زیادی دارد و استعدادیابی و شناسایی بازیکنان خوب و آینده دار بومی از اولویت های کادر فنی تیم فوتبال آینده سازان اردبیل است.

وی ادامه داد: ما نیم نگاهی برای صعود تیم فوتبال آینده سازان اردبیل به دسته یک داریم و این شدنی است و بدون شک در صورت حمایت متولیان ورزش در آینده نه چندان دور خبرهای خوبی از این تیم خواهید شنید.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آینده سازان اردبیل نیز با تقدیر از حمایت های مالک این باشگاه، گفت: یکی از مهمترین مشکلات اساسی تیم فوتبال آینده سازان اردبیل کمبود زیرساخت های ورزشی است.

صابر اسدی افزود: در پی بارش برف در زمستان امسال در استان اردبیل تیم به دنبال تامین زمین برای تمرین بود که مسئولان همکاری لازم را نکردند و ما مجبور شدیم ۵۰۰ میلیون ریال برای برف روبی زمین بازی هزینه پرداخت کنیم.

وی اظهار کرد: از نهادها و دستگاه های اجرایی مختلف استان مانند صدا و سیمای مرکز اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای در اختیار قرار دادن زمین مورد نیاز برای تمرین بازیکنان تیم فوتبال آینده سازان اردبیل آن هم با پرداخت هزینه توسط بخش خصوصی و مالک باشگاه کمک خواستیم که متاسفانه هر کدام به بهانه های مختلف همکاری های لازم را انجام ندادند.

اسدی بیان کرد: مسئولان در جلسات خوب صحبت می کنند اما متاسفانه در عمل آن طور که باید از تیم حمایت های لازم را انجام نمی دهند و این اقدام آنها باعث دلسردی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ورزش می شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آینده سازان اردبیل با بیان اینکه یکی از اولویت های این تیم استعدادیابی و جذب بازیکنان بومی است، اضافه کرد: هم اکنون ۱۸ بازیکن این تیم بومی و ۱۲ بازیکن تیم نیز غیربومی هستند.

اسدی ادامه داد: امیدواریم با کمک و حمایت های عملی تمامی مسئولان و متولیان ورزش استان، تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در بازی های پیش رو نتایج قابل قبولی کسب کند و علاوه بر خوشحالی هواداران و تماشاگران خونگرم بتواند به دسته یک صعود کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آینده سازان اردبیل تنها نماینده استان در لیگ دسته ۲ کشور هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha