۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85406350
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اسراییل پیروز نخواهد شد /ناکامی تل‌آویو در سطح سیاسی و نظامی

تهران- ایرنا- رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با اشاره به ناکامی دشمن صهیونیست در دستیابی به دستاورد با وجود کشتار و ویرانی، گفت: شواهد حاکی از آن است که جنگ ادامه خواهد داشت اما نشانه ای مبنی بر اینکه اسرائیل پیروز خواهد شد، وجود ندارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از العهد، «ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان اعلام کرد: جوانان مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق و یمن فقط با صهیونیست ها نمی‌جنگند، این نبرد از نبردهای نادر در تاریخ از حیث زمان، قساوت، توطئه و جانفشانی هایی است که انجام می‌شود. خوب است که دنیا همه حامی فلسطین اشغالی است و اگر رژیم صهیونیستی شکست بخورد، همه حامیان آن شکست خواهند خورد، این تحول خوبی است.

وی بیان کرد: با وجود مشارکت این جهان متوحش و ظالم در کشتارها، دشمن صهیونیستی نتوانسته‌ دستاوردی داشته باشد. حجم ویرانی و خسارات زیاد است، اما در مقابل، دستاورد سیاسی یا نظامی رقم نخورده است.

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با اشاره به همدلی و همنوایی گسترده میان مقاومت در غزه، لبنان و یمن، تاکید کرد: ما در برابر رژیمی قرار داریم که ممکن است ویران کند، اما نمی‌جنگد. سرنوشت نبرد را جنگیدن و نه ویرانی مشخص می کند.

«ابراهیم امین السید» ادامه داد: همه شواهد حاکی از آن است که جنگ ادامه خواهد داشت اما نشانه ای مبنی بر اینکه اسرائیل پیروز خواهد شد، وجود ندارد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha