۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85406449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رزمندگان مقاومت نظامیان صهیونیست را در غزه هدف قرار دادند

تهران- ایرنا- رزمندگان «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و «المجاهدین» شاخه نظامی جنبش مجاهدین فلسطین عملیات جدیدی علیه نظامیان صهیونیست در غزه انجام دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از العهد، عملیات رزمندگان مقاومت علیه نظامیان اشغالگر در غزه همچنان ادامه دارد.

سرایا القدس از عملیات جدید خود علیه نظامیان صهیونیست خبر داد و اعلام کرد که رزمندگان دو خودروی نظامی صهیونیست ها را با «آر پی جی» هدف قرار داده و یک ساختمان که نظامیان رژیم اسرائیل در آن سنگر گرفته بودند را در منطقه «عبسان الکبیره» در شهر خان‌یونس منفجر کردند که بر اثر آن، شماری از این نظامیان کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر گردان های المجاهدین نیز در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگانش مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب منطقه «الزیتون» در شهر غزه با خمپاره سنگین گلوله باران کردند.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که ارتش این رژیم عملیات خود را در خان یونس گسترش می‌دهد و به دنبال رسیدن به مناطقی است که تاکنون به آن وارد نشده‌ است.

منابع فلسطینی نیز از تحرکات ویرانگر تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی در مناطقی از شهر خان یونس و تیراندازی مداوم در این شهر خبر دادند.

در همین حال، خبرنگار خبرگزاری شهاب فلسطین از تیراندازی گسترده تانک‌های اشغالگران به منازل شهروندان در شهر «حمد» در شمال خان یونس خبر داد.

توپخانه رژیم صهیونیستی جنوب منطقه الزیتون در شهر غزه را هم به شدت گلوله باران کرد.

در حالی جنگ علیه نوار غزه وارد یکصد و چهل و نهمین روز خود شده که وزارت بهداشت غزه روز شنبه، شمار شهدای فلسطینی را از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)۳۰ هزار و ۳۲۰ و شمار زخمی ها را ۷۱ هزار و ۵۳۳ نفر اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha