منتخب مردم منطقه کاشان:بیمارستان شهید بهشتی با بودجه شهرستانی خدمات استانی ارائه می کند

کاشان _ ایرنا_ منتخب مردم حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل گفت:بیمارستان شهید بهشتی باوجود محدودیت و کمبود بودجه و اعتبارات خدمات درمانی در سطح استانی ارائه می کند.

به گزارش ایرنا،مصطفی معینی روز یکشنبه در آیین افتتاح مرکز سی تی آنژیوگرافی بیمارستان شهید بهشتی کاشان افزود: کاشان ۳۶۴ هزار نفر جمعیت دارد،بیمارستان شهید بهشتی بودجه شهرستانی دارد اما خدماتی که ارائه می کند به شهرستان های شمال استان اصفهان ازجمله آران و بیدگل،محلات،اردستان،دلیجان،گلپایگان و غیره است.

وی اظهار کرد:نقش بیمارستان شهید بهشتی کاشان فراشهرستانی است و باید بودجه استانی داشته باشد.

معینی گفت:اگر گفته می شود کاشان باید استان شود به این دلیل است که کار استانی انجام می دهد،صنعت این منطقه از ۲۰ استان کشو برتر است.

منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بیان کرد: در کاشان ۱۱۰ مدرسه توسط خیران ساخته شده و در حوزه بهداشت هم خیران خدمات بسیاری در منطقه ارائه کردند،نقش وزارت بهداشت در این حوزه چیست؟خیر شریفی امروز این مرکز را ایجاد کرده است اما وزارت بهداشت و بخش دولتی هم باید هزینه کند.

معینی گفت:وزارت بهداشت باید در راستای تشویق این خیر، اقدامی انجام دهد،بخش دولتی باید بیشتر حمایت کند.

وی افزود:نماینده مجلس به عنوان زبان گویای مردم ابزارهایی ازجمله تذکر شفاهی،سوال ، استیضاح،تحقیق و تفحص و غیره در اختیار دارد و برای خدمت به مردم منطقه کاشان از همه ظرفیت ها استفاده می کنم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم گفت: مرکز سی تی آنژیوگرافی بیمارستان شهید بهشتی موجب ارتقای بیمارستان شده و از اعزام بیماران در بحث بیماری های عروقی و قلبی جلوگیری می کند،وجود خیران برکتی برای منطقه کاشان هستند و این مرکز توسط خیر ساخته شده است.

دکتر کورش ساکی افزود: حضور مردم در همه عرصه ها موجب پیشرفت کشور می شود و حضور خیران در عرصه سلامت بسیار ارزشمند است.

مرکز سی تی آنژیوگرافی بیمارستان شهید بهشتی در زمینی به مساحت ۲۳۰ متر مربع و مجهز به دستگاه سی تی آنژیوگرافی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال از منابع خیری تامین شده است.

به گزارش ایرنا انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در ۲۴۳ شعبه شهری و روستایی در منطقه کاشان برگزار شد و مصطفی معینی با کسب ۳۶ هزار و ۷۳۴ رای به عنوان منتخب این شهرستان ها انتخاب شد.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha