۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85406915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظامیان اشغالگر در شمال اراضی اشغالی هدف حملات حزب الله قرار گرفتند

تهران- ایرنا- رزمندگان حزب الله لبنان، امروز (یکشنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی را مقابل روستای «الوزانی» در سرزمین های اشغالی هدف حملات خود قرار دادند که بر اثر آن، شماری از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های لبنان، نظامیان اشغالگر برای پوشش انتقال کشته ها و زخمی های خود در منطقه با استفاده از بالگرد، اقدام به شلیک گلوله های دودزا کردند.

رزمندگان حزب الله در عملیات دیگر، پایگاه نظامی «السماقه» در مزارع اشغالی «شبعا» را به طور مستقیم هدف حمله قرار دادند.

ساعاتی پیش نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و همچنین حمایت از مقاومت شجاعانه، مجاهدان ما صبح امروز ساعت ۶:۴۵ دقیقه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی «جل العلام» را با موشک «برکان» هدف قرار دادند.

در این بیانیه تاکید شده که این موشک به هدف خود اصابت کرده است.

همچنین منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله لبنان یک موشک از نوع «برکان» را به سمت پایگاه نظامی «دبورانیت» ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

خبرنگار «الجزیره» نیز اعلام کرد که آژیرهای خطر در ۲ شهرک صهیونیست‌نشین «بتصات» و «شلومی» در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به صدا در آمد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha