۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲:۵۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85407111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب الله: نیروهای اسرائیلی را هدف مستقیم قرار دادیم

تهران-ایرنا-حزب الله لبنان بامداد دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حمله مستقیم موشکی قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای پایگاه خبری «العهد» لبنان، در ادامه بیانیه حزب الله آمده است: نیروهای اسرائیلی در منطقه «وادی قطمون» در نزدیکی دهستان «رمیش» را هدف حمله موشکی قرار دادیم و این موشک‌ها مستقیم به هدف برخورد کرده است.

حزب الله اعلام کرد که نیروهای دشمن صهیونیستی را در اطراف پایگاه «نظامی» المالکیه با خمپاره هدف قرار داده که این حملات نیز مستقیم به هدف اصابت کرده است.

در پایان این بیانیه آمده است که این حملات در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف فلسطین انجام شده است.

حملات پهپادی و موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان به «اصبع الجلیل» و پایگاه نظامی صهیونیست‌ها در «کریات شمونه» خسارات سنگینی به صهیونیست‌ها وارد کرد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha