۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۳
کد خبر: 85407265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد با متخلفان بازار شب عید استان مرکزی بدون ارفاق

اراک - ایرنا - سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان مرکزی گفت: برنامه‌ریزی دقیقی برای نظارت بر بازار پیش از شروع ماه مبارک رمضان و نیز عید نوروز در نظر گرفته شده و با متخلفان بدون هیچ ارفاق برخورد می‌شود.

«محمد شمسی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: تیم بازرسی برای بررسی و نظارت بر بازار، قبل از شروع ماه مبارک رمضان و سال نو تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام شده و جلسه اقدام مشترک به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: در بازرسی‌ها از عمده فروشان، کارخانه‌ها و خورده فروشان بررسی دقیق صورت می‌گیرد و در صورت ثبت تخلف، به هیچ عنوان چشم‌پوشی نخواهد شد.

شمسی ادامه داد: نظارت دقیق در بخش نانوایی‌های استان نیز وجود دارد تا در ماه مبارک رمضان در عرضه نان و قیمت مشکلی رخ ندهد.

وی افزود: در کنار نظارت بر میادین میوه و تره‌بار و عمده و خورده فروشان، همانگی با شهرداری‌های استان مرکزی صورت گرفته که نظارت بر وانت‌بارها نیز از این طریق انجام شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان مرکزی در خصوص تفاوت قیمت اقلام و اجناس نیز تصریح کرد: قیمت‌ها بر اساس کیفیت مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت قیمت متفاوت در مورد یک کالا با یک کیفیت، به طور قطع با متخلفان برخورد و چشم‌پوشی نمی‌شود.

استان مرکزی با وجود صنعتی بودن در زمره ۱۰ استان نخست کشور در بخش کشاورزی است که ۹۰ هزار بهره‌بردار شامل ۲۰ درصد شاغلان استان در این حوزه فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha