۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85407374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه هفت میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات در همدان

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبر: 85407374
جریمه هفت میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچی دخانیات در همدان به پرداخت هفت میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مرضیه یونسی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق کالا شامل سه هزار و ۶۰۰ بسته تنباکو و ۸۲۶ دستگاه کلید مینیاتوری به ارزش ۶ میلیارد و۲۹۲ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به و ارائه نکردن مدارک گمرکی و نحوه کشف، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۶ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را برای خودرو حامل کالای قاچاق به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از هفت میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در محور همدان – ساوه پس از تعقیب وگریز خودرو حامل محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی تعداد پرونده های وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه سال جاری تاکنون را ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره عنوان کرد و گفت: واحدهای متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

یونسی افزود: عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۵۷۸ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۷۱، عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۲۷۳ و تقلب با ۹۱۹ فقره پرونده در صدر تخلفات قرار دارند.

وی اظهار کرد: گروه های گشت مشترک تعزیرات در قالب هزار و ۵۰ نفر طی ۱۰ ماهه امسال روانه بازار شدند و ۹ هزار و ۵۶ مورد بازرسی انجام دادند که نتیجه آن تشکیل ۲ هزار و ۷۴۳ پرونده تخلف بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha