۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85407469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر پیشکسوت  رسانه گیلان تا قطعه هنرمندان مشایعت شد

رشت – ایرنا – پیکرزنده یاد " سید حسین ضیابری سیدین " امروز دوشنبه با حضور جمعی از مردم، مدیران و فعالان رسانه‌ای تا قطعه هنرمندان تازه آباد رشت مشایعت شد.

به گزارش ایرنا، در مراسم یادبود زنده یاد ضیابری که در مجتمع فرهنگی، هنری خاتم الانبیاء (ٌص) برگزار شد، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، وی را یکی از قله‌های عرصه رسانه گیلان و از بنیان گذاران خانه مطبوعات استان عنوان کرد.
قاسم مصفا با بیان اینکه زنده یاد ضیابری، به چهره‌ای آرام در جامعه رسانه‌ای استان شناخته می شد و از دغدغه مندان عرصه فرهنگ و رسانه بود،افزود: وی، یکم اسفند ماه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بعنوان پیشکسوت عرصه رسانه کشور تجلیل شد.
سید حسین ضیابری سیدین زاده ۱۳۴۵ از سال ۶۳ فعالیت مطبوعاتی را آغاز کرد و یکی از بنیان گذاران خانه مطبوعات و نخستین رئیس خانه مطبوعات گیلان بود که در مجمع عمومی انتخاب شد؛ در بازنگری اساسنامه خانه مطبوعات، اساسنامه جدید را نوشت که برای اداره کل مطبوعات ارسال و از آنجا به سراسر کشور برای اجرا ابلاغ شد.
زنده یاد ضیابری در گزارشی بمناسبت روز خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود: جامعه می‌خواهد رسانه پرسش گر باشد؛ مطالبات جامعه را از مدیران درخواست کند؛ همه اینها نقد به خودم است و به بقیه رسانه ها کار ندارم، نگران این هستم کاری که انجام می دهیم بجای اینکه در راستای احقاق حقوق مردم باشد فشاری نیز به جامعه وارد کند.
سید حسین ضیابری سیدین به دلیل ایست قلبی بدرود حیات گفت و امروز دوشنبه با حضور جمعی از مردم، مدیران و فعالان رسانه ای تا قطعه هنرمندان تازه آباد رشت مشایعت و به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha