۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85407552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهارستان: تنظیم بازار کالاهای اساسی باید به رضایت مردم منجر شود

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان گفت: تنظیم بازار کالاهای اساسی باید منجر به رضایت مردم شود و پیگیری نحوه صحیح توزیع و ارائه مناسب کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان از اولویت های مهم ستاد تنظیم بازار است.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز دوشنبه جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان بهارستان با تأکید بر تشدید نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر اظهار داشت: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها توسط برخی افراد فرصت طلب باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز قرار داریم، تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و تشدید کارهای نظارتی و پایش بازار در اولویت است.

این مسئول اضافه کرد: فروشگاه های عرضه مواد غذایی و بویژه کالاهای اساسی باید قیمت های واحد و مصوب داشته باشند و تفاوت قیمت در سطح شهرستان نداشته باشیم، فروشگاه ها و مباشران باید جلوی مغازه ها بنر بزنند که مردم از محل عرضه کالا های تنظیم بازاری آگاهی داشته باشند.

نوحی با تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی افزود: سلامت و امنیت غذایی مردم به عنوان اولویت اول در بازدیدها و بازرسی ها مدنظر باشد.

رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان بهارستان یادآور شد: جلسات کارگروه تنظیم بازار تا آخر سال باید هفتگی برگزار شود.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور مردم نه بزرگ به دشمنان و مستکبران بود و ملت ایران با این حضور نشان دادند، که فریب تبلیغات دشمن را نخواهند خورد.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه تلاش مجموعه ستاد انتخابات و عوامل هیأت اجرایی و هیأت نظارت پیرو فرمایش مقام معظم رهبری بر صیانت از رأی مردم قرار گرفت، افزود: انتخابات در حوزه انتخابیه فرعی بهارستان در صحت و سلامت برگزار شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha