۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85407839
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

توزیع گوشت تنظیم بازار در خراسان جنوبی آغاز شد

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبر: 85407839
توزیع گوشت تنظیم بازار در خراسان جنوبی آغاز شد

بیرجند - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار در آستانه ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، مهدی جعفری روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: در راستای تنظیم بازار و تامین نیاز مردم به گوشت قرمز و گوشت مرغ، در مرحله نخست توزیع ۱۲۰ تن مرغ منجمد و ۶۱ تن گوشت گوساله منجمد با قیمت مصوب دولتی از امروز در سطح استان آغاز شد.

وی با اشاره به توزیع همزمان گوشت تنطیم بازار در شهرستان‌ها گفت: توزیع در فروشگاه‌های منتخب شهرستان‌ها آغاز شد و فروشگاه‌های مواد پروتئینی منتخب در سطح استان به طور همزمان و متوازن توزیع گوشت را بین مردم انجام می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: در بیرجند گوشت قرمز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی (HyperOnline.shop) و گوشت مرغ منجمد از طریق فروشگاه‌های منتخب سطح شهرستان توزیع می‌شود.

وی قیمت گوشت قرمز منجمد را ۲۲۰ هزار تومان و مرغ منجمد را ۶۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: جذب این سهمیه با پیگیری ویژه سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی انجام شده است و مرحله دوم گوشت تنظیم بازار در هفته آینده انجام خواهد شد.

جعفری عنوان کرد: همچنین توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار در نمایشگاه فروش ضیافت و بهاره که فردا در بیرجند افتتاح می‌شود، در دستور کار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha