نوری: برخی منتظر باخت استقلال بودند/ برنامه‌ریزی اشتباه فدراسیون فوتبال به ضررمان شد

تهران- ایرنا -پیشکسوت استقلال گفت: برخی‌ بیرون نشسته‌اند و منتظر باخت استقلال بودند تا حاشیه‌سازی کنند، باخت جزیی از فوتبال است و بازی در رفسنجان یک اتفاق در فوتبال بود،

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص شکست آبی‌پوشان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه‌های ایران مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: اگرچه استقلال مقابل مس رفسنجان شکست خورد اما این شکست چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند.

وی افزود: اگر بخواهیم بابت این شکست، استقلال را مورد انتقاد قرار دهیم و منفی‌گرایی کنیم بی انصافی کرده‌ایم. تیمی که در لیگ برتر مقتدرانه صدرنشین لیگ برتر بوده در مسابقه‌ای شکست خورد که فرصت‌های زیادی را برای گلزنی از دست داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مس رفسنجان با محرم نویدکیا متحول شده و در بازی‌های اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده است. آنها در خانه انگیزه‌ای فراوانی داشتند و موفق شدند شگفتی بززرگی را خلق کنند.

نوری: برخی منتظر باخت استقلال بودند/ برنامه‌ریزی اشتباه فدراسیون فوتبال به ضررمان شد

نوری تصریح کرد: استقلال دو بازی سنگین و مشکل را پیش رو دارد. متاسفانه با برنامه‌ریزی غلط و بی تدبیری فدراسیون فوتبال باید در فاصله کوتاهی به اهواز برود و با استقلال خوزستان بازی کند و بعد از این بازی دربی را پیش رو دارد. متاسفانه بی برنامه‌گی فدراسیون فوتبال به ضرر استقلال است.

وی تاکید کرد: نکونام و تیمش باید این باخت را فراموش کنند و با یک ریکاوری خوب به فکر مسابقات آینده باشند. من مطمئن هستم این استقلال در لیگ برتر مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و به راحتی این شکست را جبران خواهد کرد.

نوری: برخی منتظر باخت استقلال بودند/ برنامه‌ریزی اشتباه فدراسیون فوتبال به ضررمان شد

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: برخی‌ بیرون نشسته‌اند و منتظر باخت استقلال بودند تا حاشیه‌سازی کنند. باخت جزئی از فوتبال است. البته گل دوم مس آفساید بود و آبی‌ها یک پنالتی را نیز هدر دادند. باید قبول کنیم استقلال خیلی بدشانس بود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha