۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85408745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۶۲ دانش‌آموز خلخالی زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند

اردبیل - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال گفت: ۸۶۲ دانش‌آموز در این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

غلامرضا مظلومی روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری جشن نیکوکاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر ۶۰ دانشجو در این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد بوده و از انواع حمایت‌های مالی و تحصیلی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه امسال نیز در آستانه سال نو مردم نوع‌دوست خلخال با شرکت در جشن نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به کمک فقرا و نیازمندان شتافتند، اظهار کرد: مردم خلخال پارسال در جشن نیکوکاری کمیته امداد در مجموع سه میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

وی ادامه داد: از این میزان سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اقشار مختلف مردم و ۳۵۶ میلیون ریال دانش‌آموزان مدارس شهرستان خلخال به نیازمندان کمک کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال بیان کرد: با توجه به افزایش سالانه میزان کمک‌های جمع‌آوری شده دانش‌آموزان و مردم در جریان برگزاری جشن‌های نیکوکاری سال‌های قبل، امسال نیز پاکت‌هایی جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بین دانش‌آموزان مدارس خلخال توزیع شده است.

مظلومی با بیان اینکه جمع‌آوری پاکت‌ها از دانش‌آموزان از امروز آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در جشن نیکوکاری امسال خلخال در مجموع بیش از چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی برای توزیع در بین نیازمندان جمع‌آوری شود.

به گزارش ایرنا ، ۱۵درصد خانوارهای شهرستان خلخال زیرپوشش کمیته امداد هستند که چهار درصد بیشتر از میانگین استانی است.

شهرستان خلخال با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۱۰۵ کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha