۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85408796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری زنجان در دریافت مطالبات خود کوتاهی کرده است

زنجان - ایرنا - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان گفت: شهرداری زنجان در دریافت مطالبات خود کوتاهی کرده است و باید ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین حمزه‌لو پاک روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان در خصوص گزارش قطعی حسابرسی سال ۱۴۰۱ شهرداری، افزود: تلاش ما بر اصلاح و شفافیت فرایندها بوده است و شورای ششم تا حدود زیادی همه تفریغ‌های شورای پنجم را بررسی کرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان افزود: امروز تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ در موعد مقرر انجام شده است و اگر گزارش حسابرس در سال‌های قبل بررسی شود بندهای متعددی دارد اما با فرایند طی شده روند آن رو به بهبود است.

حمزه‌لو پاک درآمد شهرداری در سال گذشته را ۱۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بودجه مصوب ۱۳ هزار میلیارد ریال بود که با اصلاح متمم به ۱۸ هزار میلیارد ریال رسید.

وی به روند پیشرفت خوب پروژه راهسازی شهر زنجان موسوم به شهیدان کریمی اشاره کرد و گفت: در این زمینه اقدامات خوبی در حال انجام است که امیدواریم طبق فرصت و زمان تعیین شده به سرانجام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه جلسه به حضور مردم در انتخابات اخیر اشاره کرد و گفت: امیدواریم منتخبان بتوانند در چهار سال پیش روی مجلس به گونه ای کار کنند که موجب افزایش سرمایه اجتماعی و میزان مشارکت در پای صندوق های رای شود.

مجید ناصحی‌ مقدم اظهار داشت: عملکرد مسئولان عامل مهمی است که میزان مشارکت در پای صندوق‌های رای را مشخص می‌کند، هرچند حل مشکلات اقتصادی نیز در این زمینه مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه در خصوص اولین لایحه رسیده به شورا گفت: تا پایان امسال فرصت بود تا نسبت به گزارش قطعی حسابرسی سال ۱۴۰۱ شهرداری اظهار نظر کنیم و خوشبختانه امروز نیز در موعد مقرر تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha