۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85409004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ نفر در شهرک صنعتی اردبیل مشغول به کار شدند

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85409004
۶۰۰ نفر در شهرک صنعتی اردبیل مشغول به کار شدند

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: امسال ۶۰۰ نفر با راه‌اندازی شرکت نگین چوب زرین آرتاویل در شهرک صنعتی ۲ اردبیل مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا هاشم علایی روز سه‌شنبه در نشست مشترک با رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن قدردانی از حمایت‌های قضایی از واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: در سایه حمایت‌های قضایی مشکل چندین ساله زمین شرکت نگین چوب زرین آرتاویل در شهرک صنعتی اردبیل۲ رفع و زمینه اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر فراهم شد.

وی با بیان اینکه عزم جدی مسئولان، حمایت همه‌جانبه از تولید و سرمایه‌گذاری در استان است، اظهار کرد: تلاش بر این است از همه ظرفیت‌های ممکن برای افزایش تولید و اشتغال در استان استفاده شود.

علایی همچنین درباره اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: امسال شاهد اجرای بیش از ۲۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان بودیم که از جمله مهم‌ترین آنها اجرای مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل در راستای حل مشکلات زیست محیطی بود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل تعامل گسترده با دستگاه‌های اجرایی را از رویکردهای اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی برشمرد و افزود: برای توسعه صنعتی استان و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز نیازمند کمک و همراهی دستگاه‌های خدمت‌رسان و سازمان‌های دخیل در توسعه شهرک‌های صنعتی هستیم.

 وی خاطرنشان کرد: با کمک و همراهی مسئولان و با تعامل مناسب با این دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد تا بسترهای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی را فراهم کرده و به توسعه صنعتی استان کمک کنیم.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو ، رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال گفت: حمایت از تولید همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضاییه بوده است و بر همین مبنا دادگستری استان با عزم جدی از بخش تولید حمایت کرده است.

وی افزود: با نگاه تعاملی بین دستگاه‌ها به راحتی می‌توان بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع کرد و برای تحقق این موضوع نیازمند همکاری هرچه بیشتر این دستگاه‌ها با یکدیگر هستیم.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha