۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85409006
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع هشت هزار نهال رایگان بین شهروندان همدانی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85409006
توزیع هشت هزار نهال رایگان بین شهروندان همدانی

همدان-ایرنا- رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: در راستای تقویم اجرایی برنامه‌های هفته درختکاری، هشت هزار نهال رایگان به مدت یک هفته بین شهروندان همدانی توزیع می‌شود.

حسین خانجانی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: توزیع این تعداد اصله نهال از ۲۳ اسفندماه جاری تا ۳۰ فروردین ماه سال آینده انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان برای برخورداری از اصله نهال می‌توانند نسبت به نام نویسی در سامانه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان به نشانی https://simasabz.hamedan.ir اقدام کنند.

خانجانی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام در این طرح از روز گذشته آغاز شده و شهروندان به مدت ۶ روز فرصت دارند تا با ثبت درخواست خود، نهال دریافت کنند.

وی یادآور شد: این طرح به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در راستای اجرای پویش مردمی " منابع طبیعی با مشارکت مردم برای مردم" و پاسداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید والامقام استان همدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امروز نیز همزمان با هفته درختکاری برنامه کاشت نهال توسط کودکان پارک برکه، ابتدای بلوار ارم (دور میدان قائم) انجام شد و فردا نیز مراسم جشن درختکاری در باغ گل‌ها برگزار می‌شود.

خانجانی افزود: در کنار ویژه برنامه‌های مختلف و شاد در روز هفدهم اسفندماه جاری همراه با کاشت درخت در پارک ورزش (اعتمادیه) توسط هیات‌های ورزشی انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha