۷۸۲ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری احداث و واگذارشده است

شهرکرد-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سالجاری ۷۸۲ واحد مسکن مددجویی در استان احداث و به مددجویان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار، جاسم محمدی روز چهارشنبه در آیین افتتاح ۲ واحد مسکن مددجویی در روستای سورک به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری افزود: ارائه خدمت مسکن به نیازمندان از رویکردهای مهم و اساسی این نهاد حمایتی در راستای توانمندسازی مددجویان است.

وی با اشاره به بسته حمایتی مسکن نیازمندان گفت: این بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد بنیاد مسکن است.

به گفته وی، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از هشت‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با هزینه‌ای بیش از یک‌هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال در استان برای مددجویان زیرپوشش احداث شده است.

محمدی افزود: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

به گفته وی، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده

به گزارش ایرنا، هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفندماه آغاز و تا ۲۱ اسفندماه ادامه دارد.

هم‌اکنون بیش از ۴۱ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۰۱ هزار نفر در استان زیرپوشش این نهاد حمایتی قرار دارند که بیش از ۴۵ درصد این خانوارها زنان سرپرست خانوار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha