منعم: مدیران کل استان‌ها خط مقدم جبهه مقدس ورزش و جوانان هستند

تهران- ایرنا- سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها خط مقدم جبهه مقدس ورزش و جوانان هستند.

به گزارش ایرنا، گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع، رسول منعم سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها، ملارمضانی مدیرکل بودجه، نصیری ذی‌حسابی و مدیر کل امور اداری و زارع سرپرست مرکز فناوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری، نورالهی مدیرکل امور انسانی و معاونین منابع انسانی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها در هتل المپیک برگزار شد.

این گردهمایی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و تا فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

رسول منعم سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها در این گردهمایی اظهار داشت: مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها خط مقدم جبهه مقدس ورزش و جوانان هستند. در همین راستا وظیفه دارم به نمایندگی از وزیر ورزش وجوانان از تلاش و زحمات و خدمات ارزنده یکایک ‌شما مدیران استانی صمیمانه تشکر کنم.

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان و ‌معاونین این وزارتخانه امروز شاهد برگزاری این گردهمایی هستیم و در این ۲ روز شاهد موضوعات کاربردی از حمله تکالیف قانونی، الگوهای نوین در ورزش کشور از سوی معاونین و مدیران وزارت‌ورزش و اساتید دعوت شده ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز آخر این گردهمایی از رهنمودهای مقام‌عالی وزارت و جمع‌بندی موارد را خواهیم داشت.

رسول منعم گردهمایی مدیران کل استان‌ها را فرصتی برای تبادل اطلاعات مدیران دانست و افزود: مدیران جوان‌تر می‌توانند از ظرفیت و تجربه مدیران با سابقه بهره‌مند شوند و از این فرصت استفاده کنند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها تصریح کرد: انتظار داریم مدیران کل به همراه معاونین خود در استان‌ها در این نشست ۲ روزه حضور فعال و موثر داشته باشند و نهایت استفاده را از مطالب و موضوعات ارائه شده داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha