استاندار چهارمحال و بختیاری:دولت تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته است و برای نمونه ۲ بار به این استان سفر کرده و با تصویب طرح‌ها و برنامه‌های متعددی اعتبارات قابل توجهی را برای تحقق توسعه و پیشرفت استان اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در همایش نقش مردم در مراسم‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی افزود: مردم این استان در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی برای این نظام سنگ‌تمام گذاشته‌اند و همواره پیشتاز بوده‌اند، حضور حماسی و حداکثری مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند گواه این موضوع است که مردم این استان همواره در صحنه‌های مهم و حساس کشور پای کار آمده‌اند و حمایت و پشتیبانی خود را از نظام نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: مردم این استان با مشارکت بالای ۵۰ درصد در انتخابات از استان‌های پیشتاز در این عرصه هستند و این موضوع وظیفه و رسالت مسوولان را برای خدمات‌رسانی سنگین‌تر می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مردم استان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های دفع فتنه و هجمه‌های دشمن همچون راهپیمایی‌ها همواره خوش درخشیدند و باید تا می‌توان قدر آنها را دانست.

حیدری تکیه بر قدرت مردم را از کلیدواژه‌های مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره بر این موضوع تاکید دارند و مردم‌داری و مردم‌نوازی را همواره به کارگزاران نظام توصیه می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر امیدآفرینی در سطح جامعه، یادآور شد: با تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌توان با دمیدن روح امید در جامعه مردم را بیش از پیش با نظام همراه کرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین از تعدادی از عوامل فعال در برگزاری مراسم‌های انقلاب اسلامی در استان تجلیل شد و از خاطره حسین زاده خبرنگار مرکز ایرنا با عنوان یاور انقلاب تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha