۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۹
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85410668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: ۳۱ نقطه حادثه‌خیز استان اصلاح شد

۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۹
کد خبر: 85410668
استاندار همدان: ۳۱ نقطه حادثه‌خیز استان اصلاح شد

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: ۳۱ نقطه حادثه‌خیز استان در اقدامی جهادی اصلاح شده و مشکل سایر نقاط نیز در سال ۱۴۰۳ رفع خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز چهارشنبه در نشست شورای راهبری وضعیت تصادفات استان، افزود: جدیت و توجه به ایمنی راه‌ها باعث کاهش آمار تصادفات و فوتی‌ها شده است و باید بیش از پیش به رفع مشکلات، موانع و نقاط حادثه‌خیز پرداخت.

وی ادامه داد: اداره‌کل راهداری و پلیس راه با مدیریت راه‌ها و راهور با روان‌سازی ترافیک در شهرها در شرایط مختلف آب‌وهوایی به ویژه فصل زمستان، خدمات خوبی به مردم شریف استان ارایه کردند.

استاندار همدان تاکید کرد: گشت‌های نامحسوس پلیس‌راه تقویت و ۴۰ دستگاه مناسب برای استقرار در محورهای پرترافیک پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: آشکارسازی و بازنگری در نصب تابلوها، خط‌کشی و روشنایی جاده‌ها و معابر به ویژه روشنایی گردنه‌ی اسدآباد به همت #دولت_مردمی_و_انقلابی_ایران_قوی تکمیل شد.

قاسمی فرزاد اطلاع ‌رسانی از طریق صدا و سیما، نصب بنرها و بیلبوردها در ایام سفر با موضوع هشدارهای ترافیکی را خواستار و یادآور شد: استراحتگاه‌های موقت با عنوان ۶۰*۳۰ برای توقف و استراحت مسافران و ارایه خدمات پیش‌بینی شود.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی و تعمیر دوربین‌های ثبت تخلف غیرفعال در دستور کار است و پایگاه‌های امداد و نجات در محل مناسب مستقر می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha