بیش از ۵۴ هزار عدد مواد محترقه در بوکان کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی بوکان گفت: بیش از ۵۴ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در آستانه چهارشنبه آخر سال با تلاش و هوشیاری ماموران این انتظامی از یک مغازه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ موسی بهاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال و حفظ سلامتی شهروندان عزیز، برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستورکار پلیس قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: پس از وصول خبری مبنی بر تهیه و توزیع موادمحترقه مضر برای سلامتی در یکی از محلات شهرستان، مامورین پس از بررسی. موضوع و با هماهنگی قضایی در بازرسی از یک منزل تعداد، ۵۴ هزار عدد موادمحترقه کشف و یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی بوکان تاکید کرد: با عوامل توزیع و فروش مواد محترقه و خطرناک در سطح خیابان ها و معابر و حتی فضای مجازی این شهرستان برخورد و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

سرهنگ بهاری بیان کرد: توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش‌زا در سطح معابر شهری و حتی در بستر فضای مجازی منتظر برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی باشند.

وی همچنین از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو دز زمینه مواد محترقه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، سالانه صدها نفر در کشور بر اثر استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال مصدوم شده و تعدادی نیز فوت می کنند.

بوکان با داشتن بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی یکی از شهرهای نزدیک به مرز است و محل انتقال کالای قاچاق به شهرهای عمقی کشور به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha