۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85411011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۵ آموزشگاه همدان برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده‌سازی شد

همدان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: ۱۲۵ آموزشگاه با یک هزار و ۲۰۶ اتاق در سطح این استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده‌سازی شد.

رسول شیدایی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اتاق ها شامل ۱۵۵ اتاق ویژه، ۹۰۸ اتاق درجه الف و ۳۴ اتاق درجه ب برای اسکان موقت فرهنگیان ورودی به استان همدان برای نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: همچنین ۹ باب نمازخانه، اردوگاه و سایر مکان‌های اسکان موقت زیرمجموعه آموزش و پرورش استان همدان نیز پیش بینی شده است.

وی با اشاره به استقبال گسترده مهمانان از خدمات سفر تابستانی آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: اجرای طرح ستاد اسکان موقت فرهنگیان از هفته آخر اسفند ماه سال جاری آغاز و تا دوازدهم فروردین ماه سال آینده به پایان خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان افزود: بخش عمده کار ما در ستاد اسکان نوروزی باید به صورت اینترنتی خدمات رسانی شود تا مردم نیز در این مسأله معطل و سردرگم نشوند.

شیدایی یادآور شد: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی نداریم، چرا که اعتقاد داریم این مسأله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان خواهد داد.

وی با اشاره به تقارن ایام ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳ از دست اندرکاران ستاد اسکان فرهنگیان در سطح استان همدان خواست تمهیدات لازم برای استقبال از این ماه پر خیر برکت و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شئونات این ماه اقدام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha