وزش باد شدید و طوفان لحظه ای بیشتر نقاط استان اصفهان را در بر می‌گیرد

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: افزایش سرعت وزش باد به نسبت شدید و طوفان لحظه ای از بعدازظهر امروز تا پایان وقت روز جمعه ( فردا ) بیشتر مناطق استان را در بر می‌گیرد که در این زمینه هشدار سطح زرد صادر شده است.  

به گزارش ایرنا، بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

محمد رضا رفیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در برخی ساعت‌ها خیزش گرد و خاک برای بیشتر مناطق استان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: شدت وزش باد برای روز جمعه (فردا) خواهد بود و وزش باد در شهرهای سمیرم، دهاقان و کوهپایه، گلپایگان، کبوترآباد، شهرضا، خوانسار، فریدونشهر، فرودگاه شهید بهشتی و شهر اصفهان از شدت بیشتر برخوردار خواهد بود. کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: ناپایداری‌هایی برای امروز تا روز یکشنبه هفته آینده بصورت افزایش ابر، وزش باد شدید و رگبار پراکنده در نیمه شمالی و غربی استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۷ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین ساعات به ۲ درجه سانتیگراد رسید.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم هفت درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته ۲ درجه گرم‌تر شده است.

وی افزود: زواره و بادرود با دمای ۲۰ و بویینِ میاندشت با دمای منفی هشت درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

وزش باد شدید و طوفان لحظه ای بیشتر نقاط استان اصفهان را در بر می‌گیرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha