۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85411100
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

کاربری صنعتی ۲۵۰ هکتار زمین در رباط کریم تصویب شد

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85411100
کاربری صنعتی ۲۵۰ هکتار زمین در رباط کریم تصویب شد

رباط کریم - ایرنا - معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در حوزه مولد سازی ۲۵۰ هکتار از اراضی پلاک  ۹۲۶ فرعی از ۱۵۶ اصلی با کاربری صنعتی در شهرستان رباط کریم تصویب شد.

به گزارش ایرنا از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، مجتبی شهبازی روز پنجشنبه از برگزاری ۲ جلسه پیاپی کمیسیون ماده پنج و کارگروه امور زیربنایی در معاونت عمرانی استانداری تهران و تصویب بازنگری طرح جامع شهرستان پردیس پس از هشت سال خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: افق طرح جامع شهرستان پردیس تا سال ۱۳۹۴ به پایان رسیده بود که با عنایت به نیازهای توسعه ای شهرستان پردیس پس از جلسات متعدد کارشناسی توانستیم با حمایتهای معاون عمرانی استانداری تهران بازنگری طرح جامع این شهرستان را در جلسه روز گذشته درکارگروه امور زیربنایی استان به تصویب برسانیم.

این مسئول اظهار داشت: جلسه کمیسیون ماده پنج استان تهران نیز برگزار شد که ۱۱ پرونده از ۶ شهر اسلامشهر، نصیر شهر، صبا شهر، قدس، شهریار و رباط کریم مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha