فرماندار ویژه ورامین: انقلاب اسلامی به واسطه حضور مردم حیات یافته و استمرار دارد

ورامین - ایرنا - فرماندار ویژه ورامین گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل به پشتوانه مردم شکل گرفت و امروز نیز به دلیل همین حضور در صحنه است که استمرار و دوام دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید درویشی روز پنجشنبه در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حوزه علمیه شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی است که شروع آن به واسطه حضور مردم شکل گرفت و امروز نیز این پشتیبانی مردم باعث دوام و استمرار آن شده است.

وی افزود: اگر این پشتوانه عظیم مردمی نبود، نظام در برابر طوفان‌های سهمگینی که دشمنان قسم خورده نظام ایجاد کرده‌اند دوام نمی آورد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اهمیت پای کار بودن مردم در بدنه اجتماعی، از ویژگی های حکومت اسلامی است و این نقش در انقلاب اسلامی مبرهن و واضح است و عینیت خود را در انتخابات ۱۱اسفند به نمایش گذاشت.

معاون استاندار تهران ادامه داد: در انتخاباد یازدهم اسفند، ۲۵ میلیون نفر تحت شرایطی پای کار انتخابات آمدند که کشور ما تحت شدیدترین جنگ های ادراکی و شناختی قرار داشت تا این برتری را از بدنه نظام جدا کنند ولی با وجود تمامی برنامه ریزی منسجم دشمنان علیه حضور مردم، این دسیسه نیز همچون گذشته شکست خورد.

درویشی افزود: این انتخابات برای جمهوری اسلامی یک پیروزی بزرگ است چرا که نه فقط مردم در آن حضوری حماسی داشتند که بسیاری از اقدامات ضد امنیتی از جمله عملیات انتحاری پیش بینی شده توسط دشمنان و القای مهندسی شدن انتخابات در آن با شکست مواجه شده و در نطفه خفه شد.

مردم با وجود گلایه‌های به حق، هیچ گاه نظام را تنها نمی‌گذارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این همایش گفت: مردم ایران با وجود گلایه‌های به حقی که داشته و دارند، همواره پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن ایستاده‌اند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: امسال مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در تمامی صحنه‌های انقلاب نشان دادند که توطئه دشمنان آنان را از نظام و ارزش‌های آن دور نمی‌کند.

وی با اشاره به خلق حماسه ماندگار ۲۲ بهمن امسال خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سال های گذشته برگزار شد، مراسمی که در آن دشمن تلاش داشت پس از حادثه کرمان، از حضور مردم بکاهد ولی باز هم به تعبیر رهبر معظم انقلاب، مردم دشمنان را غافلگیر کردند.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: انتخابات یازدهم اسفند، رفراندوم بزرگ مردم ایران در دفاع از ارزش‌های اسلامی است، دشمنان تخریب‌های بسیاری را برای عدم مشارکت مردم علیه نظام به کار بستند ولی حماسه حضور عظیم مردم، این تخریب‌ها را به فرصتی برای نمایش اقتدار نظام تبدیل کرد.

این مسئول یادآور شد: امروز مسئولان در جایگاه حاکمیتی، وظیفه هماهنگی امور را بر عهده دارند ولی این مردم هستند که ثابت کرده‌اند که همواره در وسط میدان حضور دارند و از اقتدار نظام دفاع می‌کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha