۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85411567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای مسلح، در ارتقای سطح توانمندی‌های کشور پیروز میدان هستند

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: نیروهای مسلح و سربازان امامت و ولایت در ارتقای سطح توانمندی های این کشور و در نبرد با دشمنان همواره پیروز میدان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور شامگاه پنجشنبه در اختتامیه یادواره ۲۴ هزار شهید خوزستان ، اظهار کرد : خدا را شاکریم که توفیق حاصل شد تا در تاریخ پنجم اسفندماه سال جاری با رهبر معظم انقلاب دیدار داشته و حمایت و رهنمودهای راهبردی ایشان از خوزستان را بشنویم

وی افزود: جا دارد از خانواده شهدا، مردم شریف خوزستان و اقوام مختلف که در این مدت در این برنامه بزرگ فرهنگی شرکت کردند قدردانی کنم.

سردار شاهوارپور گفت: برنامه های متعددی در تمامی شهرهای استان ذیل کنگره ۲۴ هزار شهید استان برگزار شد که یادآور مجاهدت های رزمندگانی بود که اجازه تصرف یک وجب از خاک را به دشمن ندادند.

وی افزود: دفاع در خرمشهر با محوریت شهید جهان آرا ، مجاهدت های تکاوران ارتش، ایستادگی و مقاومت مردم آبادان، سوسنگرد، اهواز ، حضور عشایر غیور خوزستان در مرزهای استان هیچگاه از یاد نخواهد رفت.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: برگزاری یک هزار و ۴۲۰ یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهدا ، تالیف ۲۰۰ عنوان کتاب ، جمع‌آوری هفت میلیون سند دفاع مقدس, ۷۰ هزار زیارت خانواده شهدا، چاپ ۵۰۰ هزار عکس شهدا و تحویل به خانواده شهدا ،نامگذاری خیابان ها به نام شهدا، کاشت ۲۴ هزار نهال به یاد شهدا، نمایش میدانی آستان عشق برگرفته از تاریخ اهل بیت و نقش خوزستان در دوران دفاع مقدس و انقلاب از جمله برنامه های این کنگره بود.

بر اساس این گزارش خوزستان دارای یک‌هزار و ۲۰ شهید والا مقام جاویدالاثر و ۲۴ هزار شهید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha