۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85412568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف هفت کیلو نان برای هر فرد در استان مرکزی

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85412568
مصرف هفت کیلو نان برای هر فرد در استان مرکزی

اراک - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: سرانه مصرف نان برای هر فرد در این استان حدود هفت کیلوگرم در ماه است و تلاش گسترده‌ای برای عرضه نان باکیفیت شده است.

به گزارش ایرنا، «غلامرضا ملکی» روز شنبه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: گندمی که در استان مرکزی تولید می‌شود کیفیت متوسط دارد، اما با این حال نان با کیفیت به مردم عرضه می‌شود و استان مرکزی در خصوص کیفیت تولید نان رتبه خوبی در کشور دارد.

وی با اشاره به نهضت احیای نان کامل استان مرکزی، عنوان کرد: تلاش‌های موثری در این خصوص انجام شده است و هم‌اکنون حدود ۹۰ نانوایی در استان نان کامل عرضه می‌کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی اظهار کرد: برای عرضه نان باتوجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان محدودیت و مشکلی در استان وجود ندارد.

ملکی ادامه داد: در خصوص تامین کالاهای اساسی نیز باتوجه به شروع ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به پایان سال نیز مشکلی وجود ندارد و ذخیره‌سازی مناسبی انجام شده است.

استان مرکزی با وجود صنعتی بودن در زمره ۱۰ استان نخست کشور در بخش کشاورزی است که ۹۰ هزار بهره‌بردار شامل ۲۰ درصد شاغلان استان در این حوزه فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha