۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85412589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار رباط کریم: سلامت انتخابات با اجرای اصل بی‌طرفی محقق شد

رباط‌کریم - ایرنا - فرماندار شهرستان رباط کریم گفت:سلامت انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اجرای اصل بی‌طرفی در ۱۱ اسفند ماه محقق شد.

به گزارش ایرنا، امید احمدی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم اظهارداشت: پیروز اصلی‌ صحنه‌ انتخابات مردم هستند و این حضور حماسی وظیفه‌ مسئولان و کارگزاران نظام را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: سلامت انتخابات و اصل بی‌طرفی در انتخابات مهم‌ترین موضوع بود که با مجموعه‌ اقدامات صورت پذیرفته به ویژه اقدامات دادگستری و دادستانی شهرستان این اصل محقق شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جدایی از نتیجه و با حضور همه‌ اقشار جامعه در این جشن سیاسی، درصد مشارکت شهرستان رباط‌کریم در انتخابات بسیار رضایت‌بخش بود و باید از عموم شهروندان تشکر ویژه کرد.

احمدی با اشاره به برنامه‌های متعدد توسط ادارات گفت: اجرای چهار جشن رأی اولی‌ها ویژه دختران و پسران توسط مدیریت آموزش و پرورش، تریبون آزاد اوقاف و امور خیریه، برگزاری مناظره‌های زنده توسط دانشگاه آزاد پرند، فضاسازی محیط داخلی ادارات، چاپ و توزیع پوسترهای انتخابات توسط اتاق اصناف شهرستان، مسابقه رنگ‌آمیزی انتخاب مهدوی، برگزاری برگزاری نشست‌های بصیرتی توسط پایگاه‌های بسیج، برگزاری میزهای خدمت در مساجد، برگزاری جشن‌های بزرگ دستآوردهای انقلاب و تبیین حضور در انتخابات در بخش مرکزی و دهیاری‌های شهرستان، تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری شرکت عمران پرند، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و اجرای طرح همیار فرماندار با حضور ۴۰ دانش‌آموز رأی اولی دختر و پسر در انتخابات بخشی از برنامه‌های اجرا شده در این دوره از انتخابات است.

فرماندار رباط کریم با اشاره به اینکه محتوا باید مختصر و جذاب باشد و موضوعات قدیمی فاقد اثربخشی کافی برای نسل جدید است، تاکید کرد: فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان به خصوص عید نوروز باید به صورت ویژه برنامه‌ریزی و اجرا گردد.

وی از مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، اعضای شورای تأمین شهرستان، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، امدادی، خدماتی، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، ادارات و سایر نهادهای انقلابی شهرستان از مساعدت و همکاری شهرداری‌های رباط‌کریم، پرند و نصیرشهر و شرکت عمران شهر جدید پرند که در برگزاری انتخابات با عضویت در کمیته‌های پشتیبانی، حمل و نقل، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و امحاء نقش‌آفرینی کردند به طور ویژه تشکر کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شد.

شهرستان رباط کریم به همراه بهارستان یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha