قابلیت هوش مصنوعی در نقش آفرینی روابط عمومی‌ها مورد استفاده قرار گیرد

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: قابلیت هوش مصنوعی در نقش آفرینی روابط عمومی‌ها با هدف استفاده از دانش بهنگام مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «بهنام نظری» روز شنبه در کارگاه آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی و رسانه استان مرکزی در سالن غدیر استانداری مرکزی، افزود: هوش مصنوعی به همه عرصه زندگی ما ورود کرده است و به نقش آفرینی پرداخته است.

وی بیان کرد: بسیاری از صاحب‌نظران بر این باورند که جهان در آستانه یک انقلاب و چرخش قرار دارد و این چرخش بر پاشنه فناوری هوش مصنوعی درحال وقوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: نشانه‌های این چرخش استراتژیک از زمان ورود گوشی‌های هوشمند در زندگی بشری بیشتر نمایان شده است.

نظری افزود: هوش مصنوعی برای آینده در همه بخش‌ها از جمله دوایر سازمانی مانند روابط عمومی‌ها، نه یک هزینه که سرمایه‌گذاری امن برای هوایت مخاطب است.

وی بیان کرد: اکنون عصر اطلاعات است و برخی کشورها که منابع پایداری مانند نفت ندارند با فروش اطلاعات درآمدزایی می‌کنند بنابراین باید از ظرفیت هوش مصنوعی در راستای موضوعات سازمانی استفاده کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات اشاره کرد و گفت: لحظه‌ای اجازه داده نشد تا در استان، امنیت و سلامت انتخابات دچار تنش و مشکل شود و با افتخار می‌گوییم، انتخابات سالمی در استان مرکزی برگزار شد.

نظری افزود: منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، نیاز به هم افزایی دارند و استان با این هم‌افزایی می‌تواند موانع را یکی پس از دیگری بردارد و همه باید در این مسیر، منتخبین را یاری دهیم.

شماری از روابط عمومی‌های این استان در این کارگاره حضور داشتند و در پایان گواهینامه حضور در کارگاه به آنان اعطا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha