۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85412725
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عبور از آینده سازان اردبیل، مسیر بازگشت پاس همدان به جمع مدعیان لیگ ۲

همدان- ایرنا- هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی از فردا یکشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که پاس همدان در خانه میزبان آینده سازان اردبیل است، دیداری که برد در آن شاید بتواند پاس را در جمع مدعیان صعود حفظ کند.

به گزارش ایرنا، باخت هفته قبل تیم فوتبال پاس همدان مقابل شهرداری ماهشهر، معادلات این تیم را برای حضور در جمع مدعیان صعود از گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور برهم زد، با این وجود پاسی‌ها با وجود اختلاف ۹ امتیازی با صدر جدول، همچنان این شانس را برای نزدیک شدن به گزینه‌های صعود دارند.

شاگردان بابک صمدیان در ۱۷ هفته گذشته صاحب ۶ برد، ۶ تساوی و پنج باخت شدند و اکنون با ۲۴ امتیاز رتبه ششم جدول گروه یک قرار دارند.

فاصله آن‌ها با بهمن تهران صدرنشین جدول این گروه ۹ امتیاز است اما باتوجه به دیدارهای باقی مانده، بازهم شانس این را دارند که خود را به مدعیان صعود نزدیک کنند.

شکست تلخ مقابل ماهشهر و خروج از مدعیان صعود

پاسی‌ها هفته قبل در شرایطی متحمل شکست شدند که در وقت‌های قانونی بازی بدون گل مساوی بودند و در شرایطی که کادر فنی تیم در انتظار سوت پایان بازی توسط داور بودند، در وقت‌های اضافه با دریافت گل، شکست را پذیرا شدند.

دیداری که سرمربی پاس نسبت به عملکرد داور گلایه مند بود و گفت: داور با سوت‌های پیاپی علیه ما، در شکست مقابل شهرداری ماهشهر تاثیر مستقیم داشت، هر ۲ تیم با توجه به نامناسب بودن کیفیت زمین، فوتبال پربرخورد و فیزیکی را داشتند اما داور بازی به خصوص در نیمه دوم مدام علیه بازیکنان ما سوت زد و باعث شد تا با احتیاط بازی کنیم.

وی اضافه کرد: با این قضاوت داور، بازیکنان بیشتر محتاط شدند و در نبردهای تن به تن کمتر پرداختند تا مبادا منجر به اخطار و اخراج شود و معتقدم او به خصوص در نیمه دوم به ضرر ما سوت زد.

اکنون پاسی‌ها مترصد پیروزی برابر آینده سازان اردبیل در بازی فردا و یک گام نزدیک شدن به صدرنشین جدول هستند.

پاس به دنبال انتقام

پاس در شرایطی با ۲۴ امتیاز رتبه ششم جدول گروه یک را برعهده دارد که حریف آن‌ها در این هفته نیز با ۲۲ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد.

آینده سازان اردبیل با پیروزی ۲ بر صفر هفته قبل برابر کیان سام ساری قعرنشین جدول توانست شرایط روحی روانی خود را بهبود ببخشد و در نخستین ساز حضورش در لیگ ۲، تا به اینجا جایگاه خوبی را برای خود مهیا سازد.

پاسی‌ها در دور رفت این مسابقات مقابل آینده سازان تن به شکست یک بر صفر دادند و باعث شد تا پاس به ناکامی‌های خود ادامه بدهد.

پاسی‌ها در دور رفت این مسابقات مقابل آینده سازان تن به شکست یک بر صفر دادند و باعث شد تا پاس به ناکامی‌های خود ادامه بدهد.
اکنون شرایط متفاوت با نیم فصل اول است و پاس با تقویت قوای تیمی خود وضعیت بهتری را در نتیجه‌گیری به دست آورده و امیدواری بیشتر حداقل برای کسب سهمیه پلی آف است.

پیروزی پاس در این مسابقه باعث می‌شود تا این تیم ۲۷ امتیازی شده و حداقل یک پله در جدول رده‌بندی گروه یک صعود کند و البته باید منتظر نتایج سایر مسابقات بالانشین‌های جدول نیز باشد.

شکست یا تساوی پاس در این دیدار آن‌ها را از کورس صعود باز خواهد گذاشت و دیگر این فرصت برای نماینده همدان تکرار نمی‌شود.

در آن سوی میدان نیز آینده سازان اردبیل شرایط مشابه پاس دارد، البته آن‌ها در نخستین فصل حضور خود در لیگ ۲ ادعای صعود ندارند اما تا به اینجا نتایج خوبی را کسب کرده‌اند.

برتری آن‌ها مقابل پاس می‌تواند امتیاز بزرگی محسوب شود چرا که در بهترین حالت تا رتبه پنجم جدول صعود خواهند کرد.

برای برد به میدان می‌رویم

سرمربی تیم پاس همدان در خصوص بازی این هفته برابر آینده سازان اردبیل گفت: تلاش اعضای تیم کسب پیروزی در این بازی خانگی است.

سرمربی پاس: تلاش اعضای تیم کسب پیروزی مقابل آینده سازان اردبیل در این بازی خانگی است.


بابک صمدیان افزود: هفته قبل تیم شهرداری ماهشهر با خوش شانسی توانست سه امتیاز بازی را کسب کند اما این نتیجه پایان کار ما نیست و تلاش می‌کنیم که این هفته با برد از زمین خارج شویم.

وی اضافه کرد: تیم خوب و هماهنگی در اختیار داریم و نیم فصل چند بازیکن تاثیرگذار جذب کردیم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها بتوانیم نتایج دلچسبی کسب کنیم.

صمدیان با قدردانی از حمایت هواداران تیم گفت: از هواداران دلسوز و متعصب تیم می‌خواهم که این هفته نیز با حضور پرشور در سکوها، پاس را برای کسب پیروزی برابر میهمان تشویق و حمایت کنند.

وی افزود: تیم آینده سازان اردبیل هر چند مدعی صعود نیست اما تا به اینجا بسیار خوب کار کرده و معتقدم تیمی قدرتمند و با انگیزه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha