۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85412727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملارد: حفاری‌های غیرضروری در نوروز ممنوع است

ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری ملارد گفت: حفاری های غیرضروری در ایام نوروز ممنوع است و دستگاهها و نهادهای مرتبط ضمن همکاری با ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان باید لیست کشیک را به فرمانداری ارسال کنند.


به گزارش ایرنا، در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۳ که روز شنبه به ریاست امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و با حضور سایر اعضای این ستاد برگزار شد، برنامه ریزی برای ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به مسافران نوروزی در این شهرستان انجام شد.

سرپرست فرمانداری ملارد خاطرنشان کرد: تعیین و تجهیز مکان های اسکان مسافران نوروزی، آمادگی پایگاههای امداد جاده ای، اصلاح نقاط حادثه خیز، تجهیز نمازخانه ها و نظافت معابر، میادین و سرویس های بهداشتی بخشی از این خدمات است.

امین اسدی اظهار داشت: تشدید بازرسی ها، برپائی کمپ های سلامت و نصب بنرهای راهنما و اهدای سوغات شهرستان به مسافران از دیگر مواردی است که باید به آنها پرداخته شود.

ا️ین مسئول افزود: در این نشست علاوه بر پیگیری مصوبات جلسه قبل و اقدامات کمیته های ۱۳ گانه ستاد، ۶ بند ابلاغی معاون عمرانی، توسعه شهر و امور روستایی وزارت کشور در خصوص سفرهای نوروزی نیز به صورت دقیق بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی، دهستان ملارد جنوبی، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha