۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85413020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن ازدواج ۱۷ زوج دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار شد

بوشهر-ایرنا- جشن ازدواج ۱۷ زوج دانشگاه پیام نور استان بوشهر با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کشور در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس دانشگاه پیام نور کشور روز شنبه در آیین یاد شده گفت: ازدواج های دانشجویی از جمله ازدواج های ماندگار و پایدار است که بر پایه شناخت، دانش و فرهیختگی صورت می گیرد.

ابراهیم تقی زاده افزود: چنین ازدواج‌هایی در مسیر تشکیل خانواده، تحکیم بنیان‌های اجتماعی و تعالی جامعه نقش مهمی دارد که باید نسبت به ترویج آن اقدام شود.

وی اضافه کرد: عالم بر مبنای زوجیت شکل گرفته و بر اساس آیات خداوند متعال در قرآن کریم زوج ها در کنار هم آرامش می گیرند و زن و مرد با فهم و درک متقابل و از خودگذشتگی به نفع همدیگر، می توانند مایه آرامش یکدیگر قرار گیرند.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به مقوله جوانی جمعیت عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر جوانی جمعیت دارند که این ازدواج دانشجویی می تواند فرزندآوری را تقویت و رشد جمعیت را نیز در پی داشته باشد.

تقی زاده افزود: هر اتفاقی در عالم ثمره و نتیجه ای دارد و نمی‌شود ابتر و بی اثر بماند؛ در جریان خلقت انسان ها همواره نسبت به اینکه این زوجیت، معنا و ثمره بدهد امری مهم مطرح بوده و آن اولاد و فرزندان پاک سرشت است.

وی اظهار کرد: حتی مطالعات نیز نشان داده فاصله مناسب فرزندآوری برای زوجین به صمیمیت، تربیت درست و عناصر موثر اجتماعی کمک می‌کند.

جشن ازدواج ۱۷ زوج دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha