۴۲ هزار ایلامی از خدمات  صندوق روستائیان، عشایر  و کشاورزان بهره مند هستند

ایلام-ایرنا- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام با بیان اینکه ضریب پوشش بیمه ای روستائیان و عشایر در دولت سیزدهم ۶ درصد از افزایش یافته است، گفت: ۴۲ هزار نفر در ایلام تحت پوشش خدمات این صندوق بیمه هستند.

به گزارش ایرنا، «محمد قیصرزاده» روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با اشاره به رشد ۵۴ درصدی عملکرد صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر در کل کشور طی ۲ سال دولت سیزدهم، اظهار کرد: ۴۲ هزار نفر بیمه شده در استان ایلام تحت پوشش خدمات این بیمه قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۴۰ خانواده مستمری بگیر این صندوق در استان وجود دارد، گفت: ضریب پوشش بیمه ای این صندوق در دولت سیزدهم ۶ درصد افزایش داشته است.

قیصرزاده ابراز کرد:سهمیه استان ایلام برای پوشش خدمات این صندوق در سال جاری سه هزار و ۳۳۹ نفر است که این میزان ۱۱۰ درصد تحقق داشته و تا کنون ۲۱۰۰ نفر در استان از خدمات این صندوق بهره مند شده اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام یادآور شد: عضویت بیمه ای حدود ۳۵۰۰ نفر هم در استان در این صندوق تمدید شده و در مجموع کل بیمه شده فعال این صندوق از ابتدای سال تا کنون ۲۳۰۰ نفر بوده است.

۴۲ هزار ایلامی از خدمات  صندوق روستائیان، عشایر  و کشاورزان بهره مند هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار، با بیان اینکه عشایر، روستاییان و کشاورزان ولی نعمت ما هستند، گفت: عشایر و روستاییان قشری هستند که پای نظام و انقلاب بوده و هستند.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار با اشاره جامعه عشایر و روستاییان در همه صحنه های انقلاب و نظام حضور مستمری داشته اند، افزود: این قشر در دفاع مقدس، انتخابات و جریان‌هایی که نیاز به حضور مردم داشته است، پای کار بوده اند که باید قدردان آنان باشیم و خدمات بی منت در اختیارشان قرار دهیم.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید غیوری در سطح استان، ابراز کرد: خیرین و نیکوکاران برای ازدواج دخترانی که به هر دلیلی ازدواج نکردند و نسبت به آینده دل نگرانی دارند، پای کار بیایند و همانطوری که برای ایتام خدماتی ارائه می دهند متناسب با آنها به این قشر هم کمک کنند.

۴۲ هزار ایلامی از خدمات  صندوق روستائیان، عشایر  و کشاورزان بهره مند هستند

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و خدماتی که ارائه می‌شود باید برای جامعه مخاطب شما به درستی تبیین شود.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای بیش از ۹ هزار خانوار عشایری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha