۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85413160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آب و فاضلاب خراسان‌شمالی ۶۱۵ میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت ۶۱۵ میلیارد ریال از مشترکان خود طلب دارد که بیشترین میزان مطالبات مربوط به بخش اداری و دولتی است.

رضا نعیمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از این میزان مطالبات ۴۹۱ میلیارد ریال مربوط به بخش آب و ۱۲۴ میلیارد ریال نیز مربوط به بخش آب و فاضلاب است.

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع قبوض آب بها از سوی مشترکان در ارایه خدمات مطلوب تاثیر به سزایی دارد، افزود: بدهی برخی سازمان ها و تاخیر در پرداخت قبوض باعث شده تا مطالبات زیادی برای شرکت آب و فاضلاب بر جای بماند و این امر باعث اختلال در خدمات رسانی به مشترکان می شود.

نعیمی ادامه داد: گسترش خدمات آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای خراسان شمالی در گرو پرداخت به‌ هنگام آب بها از سوی مشترکان خانگی و غیر خانگی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان به شکل خودگردان اداره می شود و برای تامین هزینه های خود ناگزیر به وصول مطالبات از مشترکان است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب هزینه بر است، یادآور شد: گرچه برابر قوانین، شرکت آب و فاضلاب مجاز به قطع انشعابات مشترکان بدهکار است اما رویه شرکت همواره تعامل با مشترکان است بنابراین انتظار می‌رود بدهکاران با پرداخت به موقع قبوض، شرکت را در ارایه هرچه بهتر خدمات یاری کنند.

۳۵۸ هزار و ۲۹۸ مشترک آب و فاضلاب در سطح استان از خدمات این شرکت بهره مند هستند.

این استان شمال شرق ایران دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد آن ها در روستاها زندگی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha