ترمینال ورودی شماره ۲ فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز افتتاح شد

اهواز - ایرنا - ترمینال شماره ۲ ورودی مسافری فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا این پروژه با اعتبار یک‌ هزار میلیارد ریال و به مساحت چهار هزار مترمربع با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور و علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان به بهره برداری رسید.

تخریب وضعیت موجود داخل و نمای بیرونی ساختمان، اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی و اجرای نمای داخلی و خارجی ترمینال به همراه تهیه و نصب تجهیزات مورد نیاز فرودگاهی از اقدامات انجام شده در این طرح است.

این طرح فرودگاهی پس از گذشت یک‌ سال و چهار ماه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز یکشنبه در سفری یک روزه به منظور بازدید از چند طرح راهسازی و راهداری و حضور در یادمان های دفاع مقدس، از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد استان خوزستان شد که مورد استقبال علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان قرار گرفت.

آغاز عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن، تخصیص زمین به متقاصیان طرح جوانی جمعیت، بازدید از پروژه های راه سازی و راهداری از جمله برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان است.

بازدید از یادمان‌های راهیان نور و مناطق عملیاتی دفاع مقدس و حضور در همایش ملی روز راهیان نور از دیگر برنامه‌های بذرپاش در سفر به خوزستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha