۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85413599
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پیش بینی جایگاه های عرضه میوه نوروزی در کرج

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبر: 85413599
پیش بینی جایگاه های عرضه میوه نوروزی در کرج

کرج - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج از پیش بینی جایگاه های عرضه میوه و مواد پروتئینی در ایام نوروز در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایرنا، " یحیی رمضانی " روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: جایگاه های عرضه میوه و مواد پروتئینی با قیمت تنظیم بازاری توسط سازمان میادین شهرداری کرج در نقاط مختلف شهر کرج پیش بینی شده است .

وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان نیز افزود: این جایگاه ها باید متناسب با ایام پیش رو ساعات فعالیت مشخصی داشته باشند.

فرماندار کرج با بیان اینکه اکیپ های نظارتی نیز از این مراکز بازدید خواهند داشت گفت: شماره های تماس شهروندان جهت طرح شکایت ها از روند خدمات نامطلوب احتمالی نیز باید پیش بینی و اعلام گردد.

رمضانی بیان کرد: این طرح در شهرهای تابعه کرج نیز می بایست اجرایی شود.

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت:تیم های نظارت و بازرسی در قالب اکیپ های مختلفی در دو شیفت صبح و عصر در سطح شهر کرج حضور خواهند یافت.

وی افزود: بازدید از فروشگاه ها در سطوح مختلف و رصد قیمت کالاها و روند توزیع اقلام اساسی مردم محور فعالیت تیم های بازرسی کرج را به خود اختصاص خواهد داد.

رمضانی گفت: برای نخستین بار در شهر کرج تیم های ارزیابی توسط ناظران فرایند بازرسی ها را رصد و پایش خواهند نمود تا روند نظارت ها با قوت و قدرت خود اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه اوج تشدید نظارت ها در کرج از ماه مبارک رمضان،عید نوروز تا عیدفطر خواهد بود؛ افزود: مسیرهای حرکت بازرسان توسط ستاد تنظیم بازار شهرستان کرج تهیه و با همکاری جهادکشاورزی،سازمان صمت،تعزیرات و دیگر دستگاه های نظارتی اقدامات لازم اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha